„I love ketchup” w reklamach ketchupów Kotlin (wideo)
W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ketchupów Kotlin produkowanych przez Grupę Maspex Wadowice. Działania przygotowane przez agencje Brasil i Mindshare prowadzone są pod hasłem „I love ketchup”.
Reklama Kotlina jest emitowana w dwóch wersjach. W pierwszej kompilację scen przedstawiających smakoszy ketchupu podsumowuje hasło „I love ketchup”. Natomiast w drugiej lektor podkreśla, że ketchup Kotlin łagodny jest wyjątkowy nie bez przyczyny, bo zdaniem konsumentów jest to smak numer jeden w Polsce.
Wszystkie obecne aktywności reklamowe marki Kotlin prowadzone są w ramach platformy komunikacyjnej marki „I love ketchup”. Obejmują emisje spotów wybranych stacjach telewizyjnych, w internecie i mediach społecznościowych, komunikację na stronie internetowej oraz działania PR.
Uwielbienie ketchupu jest również motywem przewodnim najnowszego konkursu dla konsumentów na ketchupy.pl, w którym uczestnicy mogą tworzyć własne przeróbki zdjęć przedstawiające ich sympatię do tego produktu.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
Ketchupy Kotlin poprzednio reklamowane były w grudniu ub.r.
Dołącz do dyskusji: „I love ketchup” w reklamach ketchupów Kotlin (wideo)