„Kevin sam w domu” w wigilię o 20.00 w Polsacie. Do 74,4 tys. zł za reklamę
W sobotę 24 grudnia, czyli w wigilię Świat Bożego Narodzenia, Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot w przerwach reklamowych podczas filmu reklamodawcy muszą zapłacić od 73,1 tys. zł do 74,4 tys. zł.
Komedia „Kevin sam w domu” opowiada o rodzinie McAllisterów, która zamierza spędzić Święta Bożego Narodzenia we Francji. Niestety w dzień wyjazdu omal nie spóźniają się na samolot. W wyniku zamieszania zapominają zabrać ośmioletniego Kevina (w tej roli Macaulay Culkin). Chłopiec zostaje sam w domu i od tej pory musi sam sobie radzić ze złodziejami (Joe Pesci i Daniel Stern).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Telewizja Polsat nieprzerwanie już od wielu lat emituje kultową produkcję w wigilijny wieczór (czasami nadawana była druga część filmu zatytułowana Kevin sam w Nowym Jorku”), którą za każdym razem ogląda kilka mln widzów.
Emisja w Wigilię o 20.00
W tym roku „Kevin sam w domu” na antenie Polsatu będzie można obejrzeć o godz. 20.00. Z opublikowanego przez nadawcę cennika wynika, że za 30-sekundowy spot w przerwach reklamowych podczas filmu reklamodawcy muszą zapłacić od 73,1 tys. zł do 74,4 tys. zł. Tym samym reklamy przy „Kevinie samym w domu” kosztują zdecydowanie najwięcej spośród wszystkich pozycji programowych Polsatu w grudniu br.
W zeszłą Wigilię „Kevin sam w domu” w Polsacie miał 4,19 mln widzów
Rok temu „Kevina samego w domu” (pokazanego w wigilię o 20.00) śledziło 4,19 mln widzów, co przełożyło się na 34,14 proc. udziału Polsatu w 4+. Film okazał się największym świątecznych hitem w telewizji. Druga w kolejności pozycja programowa wyemitowana od 24 do 26 grudnia zgromadziła 2,88 mln oglądających (był to reality-show „Rolnik szuka żony”).
Kiedy w listopadzie 2010 roku w ramówce Polsatu na kolejny miesiąc zabrakło filmu o Kevinie, na Facebooku zaprotestowało przeciw temu prawie 50 tys. osób. W tej sytuacji nadawca zmienił ramówkę, przywracając do niej kultową produkcję.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kevin sam w domu” w wigilię o 20.00 w Polsacie. Do 74,4 tys. zł za reklamę