Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV w ofercie WP Pilot
Kanały Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV - należące do spółki Kino Polska TV - dołączyły do oferty WP Pilot, platformy Wirtualnej Polski do odbioru telewizji online.
Kanały tematyczne Kino Polska i Kino Polska Muzyka trafiły do pakietu rozszerzonego, który jest dostępny w cenie 29,90 zł miesięcznie. Natomiast kanały naziemne Stopklatka TV i Zoom TV do pakietów: starter plus (dostępnych w cenie od 3,90 zł na miesiąc), podstawowy (jego koszt wynosi od 14,90 zł za miesiąc) oraz rozszerzony.
– Sposób konsumpcji treści telewizyjnych bardzo szybko się zmienia, dlatego dołączenie do oferty czołowej platformy do odbioru telewizji online w kraju uważam za naturalny kierunek rozwoju naszych kanałów. Chcemy być z naszymi widzami nie tylko przed telewizorem, ale również na wszystkich urządzeniach mobilnych - podkreśla Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV.
– Cztery nowe kanały z takimi pozycjami w ramówce, jak na przykład serial „Wikingowie”, to kwintesencja dobrego kina. Staramy się, aby nasi użytkownicy mieli jak najbardziej atrakcyjną i zróżnicowaną ofertę – stwierdziła Paulina Górska, dyrektor WP Pilot.
Z usługi według danych Gemius/PBI za czerwiec br. z WP Pilot korzysta miesięcznie ok. 1,9 mln realnych użytkowników.
WP Pilot dostępny w całej Unii Europejskiej
Wirtualna Polska kupiła Netwizor pod koniec 2016 roku, wyceniając firmę na 2,27 mln zł. W połowie ub.r. platforma, działająca wcześniej pod nazwą VideoStar, została przekształcona w WP Pilot. Od 20 marca z usługi można korzystać w całej Unii Europejskiej, po wejściu w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie transgranicznego przenoszenie usług internetowych.
W WP Pilot można oglądać na żywo ponad 70 stacji telewizyjnych, w tym 32 za darmo. Płatne pakiety kosztują natomiast od 3,90 do 29,90 zł.
W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 13,8 proc. do 117,81 mln zł oraz 8,33 mln zł zysku netto (wobec 2,98 mln zł rok wcześniej). W segmencie internetowym, stanowiącym zdecydowaną większość jej działalności (do firmy od półtora roku należy też Telewizja WP) miała 114,91 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 11,9 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym 110,89 mln zł wpływów gotówkowych (po wzroście o 17,4 proc. w skali roku), oraz 34,59 mln zł zysku EBITDA (39,5 proc. więcej niż przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV w ofercie WP Pilot