Kino Polska powalczy jesienią o poprawę wyników
Kanał Kino Polska szykuje na jesień ofensywę programową. Nowe pozycje mają poprawić wyniki stacji, która w I półroczu br. zanotowała bardzo duży spadek udziałów w rynku telewizyjnym.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że Kino Polska to kanał filmowo-serialowy, który w I półroczu br. stracił najwięcej w swojej kategorii. Udział stacji w rynku w grupie 4+ spadł względem I półrocza ub.r. o 41,82 proc. do 0,32 proc., zaś w grupie komercyjnej 16-49 zmalał o 44,26 proc. do 0,34 proc. (więcej na ten temat).
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV, tłumaczy, że za spadki oglądalności stacji Kino Polska, które miały miejsce głównie w lutym, marcu i kwietniu br., odpowiadała słabsza ramówka.
- Tendencja została już odwrócona. Jesienna ramówka będzie mocniejsza - zapewnia Kisielewski, dodając, że rosną udziały Kino Polska Muzyka i Filmboxu.- Jako grupa zwiększyliśmy udział w rynku - podkreśla.
Kino Polska jesienią pokaże m.in. kultowe seriale „Kariera Nikodema Dyzmy” czy „Na kłopoty Bednarski”. Na antenie będzie też emitowany kilka lat temu w TVP1 serial „Ratownicy”. W ofercie filmowej znajdą się takie tytuły jak m.in. „Prawo ojca” czy „Plac Zbawiciela”. Zimą przyszłego roku widzowie zobaczą zaś "Alternatywy 4".
Na antenie Kino Polska pojawi się ponadto nowy polski program „Pamięć fotograficzna”, który poprowadzi Magdalena Juszczyk. Prowadzone w nim będą rozmowy z gośćmi inspirowane zdjęciami. Stacja będzie realizować go wspólnie z Polską Agencją Prasową.
W portfolio Kino Polska TV w naszym kraju są jeszcze m.in. Kino Polska Muzyka, Filmbox, Filmbox HD czy Filmbox Extra. Te dwie ostatnie stacje jesienią br. zmienią nazwy na Filmbox Extra HD i Filmbox Premium.
Dołącz do dyskusji: Kino Polska powalczy jesienią o poprawę wyników