SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszył Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR

Na rynku public relations powstała inicjatywa - Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR). Instytucjonalne i organizacyjne wsparcie Klubowi zapewnia Związek Firm Public Relations. W inicjatywę włączyły się takie firmy jak Google, Allegro, Facebook, Unilever czy Samsung.

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PRKlub Dyrektorek i Dyrektorów PR

Celem działania KDPR jest zbudowanie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń dla osób pracujących w branży public relations w firmach/korporacjach oraz instytucjach i organizacjach pozarządowych.

Ma także oddziaływać na branżę PR w celu jej dalszego rozwoju na poziomie edukacji, kształcenia i standardów branżowych oraz kształtować dialog pomiędzy usługobiorcami i usługodawcami PR w Polsce.

Początkowa agenda programowa Klubu obejmuje dwa projekty: standaryzację mierzenia efektywności działań PR oraz analizę zmian w kulturach organizacyjnych firm i korporacji post-Covid, a także ich wpływ na transformację komunikacji z pracownikami i klientami.

Skład Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR

Członkami założycielami KDPR są: Stefan Bogucki (Revolut, senior communications manager, CEE), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec, corporate affairs director), Michał Fura (UPC, public affairs & policy director), Marcin Gruszka (Allegro, head of comms), Marta Jóźwiak (Google, head of communications, CEE), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, senior area manager corporate & government affairs Central Europe, Poland, Baltics), Olaf Krynicki (Samsung, director of communications), Maciej Lasoń (Unilever, head of communication East Europe, board member), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, CEE), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, corporate affairs and PR director), Jan Ściegienny (Facebook, communications director, CEE), Anna Wiśniewska (Skanska, marketing and communications director)

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR jest formułą otwartą. Przyjęcia nowych członków będą się odbywać na wniosek kandydatów poparty rekomendacją dwóch członków wprowadzających i przy spełnieniu minimalnych wymagań gwarantujących posiadanie niezbędnego doświadczenia.

Instytucjonalne i organizacyjne wsparcie zapewnił Klubowi Związek Firm Public Relations, który dąży do wspólnego wypracowania formuły pozwalającej na zorganizowany dialog pomiędzy sektorem usługodawców i usługobiorców działań PR.

- Powstanie KDPR to jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku PR w przeciągu ostatnich kilku lat. Wierzymy, że ta dopiero powstająca organizacja będzie kluczowym elementem spajającym ekosystem PR w Polsce, tworząc platformę do otwartego i szczerego dialogu między agencjami i klientami na zupełnie nowym, profesjonalnym poziomie. Warto podkreślić, że już na początkowym etapie inicjatywy w Klubie możemy znaleźć ekspertów z ogromnym doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej, reprezentujących najważniejsze sektory polskiej i światowej gospodarki. W imieniu wszystkich agencji zrzeszonych w ZFPR pragnę przekazać, że kibicujemy, trzymamy kciuki i deklarujemy wsparcie, kiedykolwiek będzie go potrzebować  - mówi Sebastian Stępak, prezes Związku Firm Public Relations.


Na zdjęciu ilustrującym: I rząd od lewej - Grzegorz Szczepański (Inicjator), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, CEE), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, corporate affairs and PR Director); II rząd od lewej - Sebastian Stępak (prezes ZFPR), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka), Olaf Krynicki (Samsung, director of communications), Marcin Gruszka (Allegro, head of comms), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, senior area manager corporate & government affairs Central Europe, Poland, Baltics), Stefan Bogucki (Revolut, senior communications manager, CEE), Anna Wiśniewska (Skanska, marketing and communications director), Maciej Lasoń (Unilever, head of communication East Europe, board member).

Dołącz do dyskusji: Ruszył Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pracownik biurowy niższego szczebla
Widzę kłopoty na horyzoncie. Jakim prawem ktoś śmie zakładać tylko dwie z rzekomo istniejących 56 czy już 58 płci wśród szanownego grona? Faszyzm, nietolerancja, zaściankowość, white privilege i co tam jeszcze komu się podoba. Zwłaszcza, że "W inicjatywę włączyły się takie firmy jak Google, Allegro, Facebook, Unilever czy Samsung." Wstyd na całą Europem...
odpowiedź
User
ciekawy
To jako pierwszy zapytam szanownego grona Klubowego: ile Wasze korporacje płacą podatków w PL? Jakie są terminy płatności dla dostawców? A także jaka jest liczba umów cywilnoprawnych świadczonych ponad dwa lata?
odpowiedź
User
Olo
Dla pana z klubu zadanie 1. PR kryzysowy w praktyce. Czekamy Klubowiczu
https://www.onet.pl/turystyka/inna-strefa/revolut-moje-najwieksze-rozczarowanie-tego-roku/lkzhdp5,30bc1058
odpowiedź