Klub Komediowy w nowej kampanii Aldi prowadzi "test 1001 słodkości"
Ruszyła zapowiadana kampania reklamowa sieci sklepów Aldi z udziałem artystów Klubu Komediowego. Przygotowały ją agencja Scholz&Friends Warszawa i The Digitals, obie z Grupy S/F. Hasło akcji to "1001 powodów, by wpaść do Aldi".
Aldi jest pierwszą marką, z jaką Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę. Kampanię zapowiadał teaser, który pojawił się 1 lutego w kanałach komunikacji Aldi oraz Klubu Komediowego.
"1001 powodów, by wpaść do Aldi"
Kampania rozwinięciem wcześniejszej akcji marketingowej opartej na Wielkim Teście Produktów Aldi, w trakcie którego klienci, blogerzy, influencerzy testowali marki własne sieci i oceniali je, wskazując ich walory.
Zebrane w teście opinie sieć uzupełniła wynikami badań jakościowych, finalnie tworząc koncepcję 1001 powodów, dla których warto wracać i robić zakupy w ALDI, w myśl hasła "Raz Aldi, zawsze Aldi".
- Przyjęta przez nas dotychczasowa strategia komunikacji oparta o wyjątkowe produkty marek własnych doskonale sprawdziła się na etapie budowania i poszerzania rozpoznawalności marki, a dodatkowo pozwoliła nam zebrać unikatowe cechy budujące przewagę konkurencyjną Aldi na rynku. Konsumenci szczególnie cenią w AldI świeżość, doświadczenia zakupowe, obsługę, jakość, czy właśnie produkty marek własnych. Chcemy, by na codzienne zakupy wybierali nasze sklepy w sposób świadomy i naturalny, a zrobią to, gdy będą mieli powód. Nasza kampania ma na celu stale dostarczać, nagłaśniać i przybliżać im te powody - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi.
Kampania "1001 powodów, by wpaść do Aldi" obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube Aldi pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i w atrakcyjny, zaskakujący oraz zabawny sposób sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje 1001 powodów, by wpadać do Aldi.
Akcja zasięgiem obejmuje billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach oraz dedykowany kanał na YouTube, którego hostami są Kinga Kosik Burzyńska i Mateusz Lewandowski z Klubu Komediowego.
Za projekt odpowiada Scholz&Friends Warszawa
Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca ALDI od ponad 3 lat, zaś za launch i prowadzenie kanału Aldi na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Media (OOH i Radio) oraz iProspect (online).
Dołącz do dyskusji: Klub Komediowy w nowej kampanii Aldi prowadzi "test 1001 słodkości"