Kneipp rozszerza współpracę z first aid communication team
Kneipp, producent kosmetyków specjalizujący się przede wszystkim w produktach do kąpieli, rozszerza współpracę z first aid communication team.
Firma, oprócz doradztwa strategicznego oraz obsługi public relations, powierzyła agencji planowanie i prowadzenie komunikacji w social media. Agencja wspierać będzie również markę w działaniach z zakresu marketingu internetowego oraz e-commerce powiązanych z otwarciem sklepu internetowego.
Kneipp nawiązał stałą współpracę z First Aid we wrześniu 2019 roku.
- Pierwsze w Polsce działania dla Kneippa uruchomiliśmy w 2019 roku, czyli tuż przed wszystkimi turbulencjami związanymi z pandemią, wojną na Ukrainie i kryzysem gospodarczym. Dziś możemy sobie pogratulować, że mimo tych wyzwań rynkowych wypracowaliśmy z Klientem doskonałe rezultaty wizerunkowe oraz biznesowe dla marki. To był duży test zaufania, intuicji i elastyczności opierający się na zarządzaniu zmianą. I tym bardziej cieszy, że teraz idziemy razem po nowe – komentuje Anna Jechna-Grabska, CEO first aid communication team.
Działania dla marki prowadzi Agnieszka Mroczek (strategy director & partner) wraz z Martą Tyszko (communications manager).
Dołącz do dyskusji: Kneipp rozszerza współpracę z first aid communication team