KNF szykuje kampanię o świadomym inwestowaniu, szuka agencji
Komisja Nadzoru Finansowego planuje kampanię podkreślającą konieczność świadomego inwestowania - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie w przetargu szukać agencji, która przygotuje i zrealizuje akcję.
Komisja Nadzoru Finansowego jest obecnie na etapie zapraszania agencji do składania ofert na przeprowadzenie badania potrzeb, doradztwo oraz wsparcie eksperckie przy przygotowaniu dokumentów do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kampanii marketingowej mającej na celu zwrócenie uwagi na konieczność świadomego inwestowania.
Obecne postępowanie będzie prowadzone w dwóch etapach. W pierwszym zainteresowane agencje mają przygotować i dostarczyć do KNF dokumentację dotyczącą założeń ogólnopolskiej kampanii na temat świadomego inwestowania, niezbędnej do przygotowania i przeprowadzenia przetargu na wybór agencji, która zajmie się planowanymi działaniami.
Drugi etap ma polegać na udziale w charakterze eksperta zewnętrznego oraz zapewnienie wsparcia KNF podczas przetargu na realizację zaplanowanej kampanii.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wsparcie KNF ma polegać m.in. na analizie wymagań dotyczących realizacji kampanii m.in. w stacjach telewizyjnych,
rozgłośniach radiowych, prasie o zasięgu ogólnopolskim oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych, przygotowaniu i przekazaniu Komisji propozycji wykorzystania mediów przy realizacji kampanii wraz z analizą kosztów, korzyści i dotarcia do grup docelowych, przygotowaniu, realizacji i koordynacji kampanii.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 3 stycznia 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: KNF szykuje kampanię o świadomym inwestowaniu, szuka agencji