SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Knorr Nudle w gronie klientów That One Agency

That One Agency wygrało przetarg na obsługę influencerską Nudli Knorr (Unilever) w 2024 roku. Pierwszym zrealizowanym projektem jest „Ser w Ziomach” – aktywacja influencerska z wykorzystaniem platform TikTok i Instagram.

- Bardzo nas cieszy, że kolejna marka z portfolio Unilever zaufała That One Agency w ramach długofalowej współpracy. Poza sukcesem biznesowym, jest to dla nas także po prostu frajda w obszarze kreacji i egzekucji. Zespół Knorr od briefu do realizacji pokazuje, że rozumie charakterystykę współczesnego marketingu, jak i wykorzystywanych do niego platform. Nasza pierwsza realizacja – „Ser w Ziomach” – to wejście w jeden z najważniejszych trendów tego roku, czyli long-form content; który angażuje, eksponuje produkt i po prostu dostarcza odbiorcom mnóstwa radości - mówi Bartosz Bulak, senior creative That One Agency. 

Seria aktywacji, wspierających komunikację Nudli Knorr w sieci zaplanowana jest do czwartego kwartału 2024.

Za produkcję contentu odpowiada dom produkcyjny F25.

Współpraca ma charakter długofalowy. 
 

Dołącz do dyskusji: Knorr Nudle w gronie klientów That One Agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl