SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kobiecy serwis społecznościowy mamczas.pl promuje wodę Arctic

Ruszył serwis społecznościowy mamczas.pl, który promuje wodę Arcticwśród młodych kobiet. Głównym elementem strony są blogiużytkowniczek.

Kobieca strona społecznościowa mamczas.pl promująca wodęArctic już swoją nazwą nawiązuje do telewizyjnejkampanii reklamowej tego brandu pod hasłem "mam jeszcze czas na..",w której cztery młode kobiety opowiadają, jak niezależnie prowadząwłasne życie. Najważniejszym elementem serwisu - stworzonego przezagencję OS3 multimedia - są blogi użytkowniczek, które wposzczególnych wpisach mogą zamieszczać swoje zdjęcia, filmy imuzykę. Z kolei w dziale "Twój czas. Twój wybór" znajdują się opisyniezwykłych miejsc i wydarzeń oraz artykuły na niebanalne tematy.Internautki mogą dodawać na stronie komentarze oraz wysyłaćpropozycje ciekawych miejsc, wydarzeń i artykułów, a autorkinajlepszych blogów i najaktywniejsze użytkowniczki będąnagradzane.

- Stworzyliśmy interaktywny serwis dla kobiet 20-29 lat, z którymichcemy zbudować społeczność opartą na dzieleniu się swoimi pasjami,opiniami i uczuciami - opisuje Ewa Pachorenko, brandmanager Arctic.

articwinternecie


Strona będzie wspierana akcją reklamową w komunikatorze GaduGadu,serwisie Nasza Klasa i na stronach kobiecych. Kreację kampaniiprzygotowała agencja OS3 multimedia, a media zaplanował i zakupiłdom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Kobiecy serwis społecznościowy mamczas.pl promuje wodę Arctic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl