„Kobieta i Życie” nie jest już liderem. „Cała Ty” i „Olivia” ze wzrostami (TOP51 miesięczników)
Na pozycję lidera sprzedażowego wśród miesięczników awansował „Poradnik 50+”, wyprzedając „Kobietę i Życie”. Spore wzrost osiągnęły m.in. „Cała Ty”, „Olivia”, „Forbes”, „Weranda Country” i „Magazyn Świnka Peppa”, natomiast o ponad 20 proc. zmalały wyniki „Muratora”, „Tomka i Przyjaciół” oraz kilku magazynów pod marką „LEGO”.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa opracowanych przez Witualnemedia.pl w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Poradnika 50+” (Wydawnictwo Bauer) wynosiła 129 744 egz. Wobec 139 799 egz. oznacza to spadek o 7,2 proc.
Mimo to „Poradnik 50+” awansował na pozycję lidera, ponieważ wynik „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) zmalał jeszcze mocniej - o 11,87 proc. do 123 902 egz. Za to kolejne trzy tytuły osiągnęły wzrosty: „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) o 0,4 proc. do 94 102 egz., „Cała Ty” Cała Ty o 12,5 proc. do 83 221 egz., a „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) - o 1,7 proc. do 78 938 egz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Największy wzrost osiągnął „Magazyn Świnka Peppa” (Story House Egmont) - o 51,4 proc. do 21 199 egz. Sprzedaż „Księżniczki” (Story House Egmont) zwiększyła się o 18 proc. do 22 291 egz., „Weranda Country” (Burda Media Polska) - o 8,5 proc. do 23 231 egz., „Mojego Ogródka” (Wydawnictwo Działkowiec) - też o 8,5 proc., do 28 070 egz.
O ponad 20-30 proc. zmalały natomiast wyniki czterech tytułów pod marką „LEGO” wydawanych przez Story House Egmont. Sprzedaż „LEGO Friends” zmniejszyła się o 37,3 proc. do 19 815 egz., „LEGO Jurassic World Magazynu” - o 31 proc. do 18 601 egz., „LEGO City” - o 20,8 proc. do 19 062 egz., a „LEGO Ninjago” - o 25,2 proc. do 33 248 egz.
Wynik magazynu „Tomek i Przyjaciele” skurczył się o 47,5 proc. do 4 494 egz., a „Muratora” (Grupa ZPR Media) - o 21 proc. do 12 152 egz.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nie jest już liderem. „Cała Ty” i „Olivia” ze wzrostami (TOP51 miesięczników)