„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” traci widzów z odcinka na odcinek. TVP2 przegrywa z konkurencją
Dokumentalny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” ogląda średnio 979 tys. osób. TVP2 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Widownia programu spada z odcinka na odcinek.
Program „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” na antenie TVP2 pokazywany jest w czwartki o godz. 20.40, począwszy od 15 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 29 września) wyniosła 979 tys. osób, co przełożyło się na 6,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia audycji spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 1,12 mln widzów, drugi - 969 tys., a trzeci - już tylko 856 tys.
Trzy topowe odcinki audycji
Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | |
15-09-2016 | 1 117 818 | 7,65% |
22-09-2016 | 968 846 | 6,32% |
29-09-2016 | 856 189 | 5,62% |
Średnio: | 979 085 | 6,50% |
TVP2 w paśmie nadawania „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 22,41 proc., nadająca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”. Drugi jest Polsat (13,09 proc.; „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”), a trzeci - TVN (7,33 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Kuchenne rewolucje”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat radzi sobie nieco lepiej od Jedynki.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 3 375 598 | 22,41% | 853 518 | 14,42% | 1 569 584 | 17,65% |
Polsat | 1 972 607 | 13,09% | 941 752 | 15,92% | 1 318 279 | 14,83% |
TVN | 1 104 009 | 7,33% | 528 704 | 8,93% | 774 186 | 8,71% |
TVP2 - Kochanie, ratujmy nasze dzieci | 979 085 | 6,50% | 364 507 | 6,16% | 579 777 | 6,52% |
W każdym odcinku cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci“ widzowie mogą śledzić losy jednej rodziny z dziećmi w wieku od 5 do 15 lat, które borykają się z nadwagą, otyłością lub też odwrotnie - z syndromem „niejadka”.
Program prowadzi Tomasz Wolny. Show oparty jest na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 8,89 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” traci widzów z odcinka na odcinek. TVP2 przegrywa z konkurencją