Škoda rusza z globalnym przetargiem reklamowym
Marka samochodów Škoda rusza z globalnym przeglądem reklamowym. Ma to związek z planami rozwoju nowej platformy komunikacyjnej tego brandu.
Škoda (należy do Grupy Volkswagen) rusza z globalnym przeglądem reklamowym, w wyniku którego chce wybrać agencję w związku z planami rozwoju nowej platformy komunikacji marki. Chce zainwestować w swoją markę, ponieważ stara się konkurować z bardziej ekskluzywnymi rywalami.
Škoda współpracuje z londyńskim zespołem The Observatory International nad procesem prezentacji i poszukuje agencji, która ma „międzynarodowy ślad”.
Rozpoczynający się przegląd nie będzie miał wpływu na współpracę Škody z agencjami reklamowymi i mediowymi na poziomie regionalnym czy lokalnym. W Polsce marka współpracuje z agencją reklamową Isobar (dentsu Polska) oraz domem mediowym PHD.
- Skoda Global Marketing Communications poszukuje długoterminowego, globalnego partnera w postaci wiodącej agencji kreatywnej o międzynarodowym zasięgu, aby wspierać bieżące cele sprzedaży i wzrostu - poinformował przedstawiciel The Observatory International (Londyn), która prowadzi przegląd w imieniu Škoda Global Marketing.
PHD zajmuje się globalnym planowaniem i zakupem dla całej Grupy Volkswagena. Kontrakt obowiązuje do 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: Škoda rusza z globalnym przetargiem reklamowym