SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejna zmiana w Eurozecie. Odchodzi Maciej Chodorowski

Grupa Eurozet rozstaje się z Maciejem Chodorowskim, dyrektorem analiz i planowania strategicznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Rozstajemy się za porozumieniem stron - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa Eurozetu. Przyczyn tej decyzji nie podaje. Nie wiadomo na razie kto przejmie obowiązki szefa analiz i planowania strategicznego w spółce.

Maciej Chodorowski dołączył do Eurozetu w 2010 roku. Wcześniej był m.in. dyrektorem departamentu badań CR Media Consulting i doradcą zarządu Grupy Ad.point. Uczestniczył w tworzeniu standardów badań i analiz słuchalności radia oraz planowania i optymalizacji kampanii radiowych, prasowych, a także internetowych.

Odejście Chodorowskiego to kolejna zmiana personalne w Eurozecie w ostatnich tygodniach. W tym czasie z nadawcą rozstali się m.in. redaktor naczelny Radia ZET Rafał Olejniczak, szef muzyczny stacji Wojciech Jagielski oraz dyrektor finansowa spółki Renata Bardecka.

W ostatnich falach badania słuchalności Radio ZET notowało rekordowo niskie wyniki - w I kwartale br. było to 13,2 proc. udziału w rynku, wobec 15,7 proc. rok wcześniej (według Radio Track - zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich).

 

Dołącz do dyskusji: Kolejna zmiana w Eurozecie. Odchodzi Maciej Chodorowski

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
5 piętro
w maju leci prezes - i dobrze bo potrzeba kogoś z pomysłem. Na razie cały czas toniemy...
odpowiedź
User
german
ilu oni tam jeszcze dyrektorów, specjalistów oraz innych świętych mają?
odpowiedź
User
ja
Jeśli Zetka chce cos poprawić to WRESZCIE musi wymienić pasmo poranne - ta trójka jest dramatyczna, nie idzie ich słuchać. Kiepskie żarty, irytujące głosy. Późniejsze pasmo Aga i Tomek o wiele przyjemniejsze i ciekawsze, lepsze niż w RMF pasmo "byle do piątku". I podstawa - WIADOMOŚCI. Szef informacji powinien polecieć na... wiadomo. To co oni zrobili ze swoimi wiadomościami to jakaś parodia. Mają bardzo dobrych dziennikarzy, ale sami serwisanci są tacy sobie, a już zawartość merytoryczna... Szkoda gadać. Tu są potrzebne zmiany!
odpowiedź