Kołobrzeg szuka agencji reklamowej do wiosenno-letniej promocji
Kołobrzeg ogłosił przetarg nieograniczony, w którym wybierze agencję do opracowania kompleksowych działań promocyjnych miasta w kanałach offline i online w sezonie wiosna-lato 2021.
Wyłoniona w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za obsługę digital i influencer marketing, social media, ATL, BTL, a także dobór działań PR promujących markę "Kołobrzeg Re:generacja" wśród mieszkańców miasta.
Wybrana agencja będzie współpracować z Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu, jako jednostką nadzorującą promocję miasta.
- To będzie pierwszy pełny sezon promocyjny miasta zgodny nową linią komunikacyjną Kołobrzeg Re:generacja. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak atrakcyjny jest Kołobrzeg - mówi Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji.
Oferty można składać poprzez elektroniczną platformę do 29 stycznia 2021 roku do godz. 10:00.
Warunki przetargu na promocję Kołobrzegu
Zwycięska firma będzie pracować dla Miasta Kołobrzeg do dnia 15 września 2021 r.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć doświadczenie w wykonywaniu usług m.in. obejmujących:
- opracowanie koncepcji kreatywnej i wdrożenie kampanii informacyjno-promocyjnej o wartości budżetu mediowego na poziomie minimum 500 tys. zł brutto,
- realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie minimum 400 tys. zł brutto,
- opracowanie i wdrożenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy (AVE) wyniosło minimum 500 tys. zł brutto.
W ramach zamówienia wybrana firma ma opracować koncepcję kreatywną spójną ze strategią marki Kołobrzeg Re:generacja. Opracuje komunikację wraz z koncepcją kreatywną dla wydarzeń Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy. Ponadto przygotuje m.in. strategię kreacji i produkcję kampanii internetowej wraz z planami mediowymi, zakupem i optymalizacją mediów, w tym współpracę z influencerami. Stworzy też koncepcję współpracy na linii zamawiający – przedsiębiorcy z branży HoReCa.
Dołącz do dyskusji: Kołobrzeg szuka agencji reklamowej do wiosenno-letniej promocji