Kolosalna różnica w kreskówkowych reklamach kefiru Robico (wideo)
ZUH Robico rozpoczęły ogólnopolską kampanię reklamową kefiru Robico, która poprzez niesztampową formę ma zwrócić uwagę odbiorców i zapoznać ich z zaletami produktu. Działania realizują agencja JJ Entertainment i dom mediowy Star Media.
W spotach o nietypowej dla kategorii produktów mlecznych kreskówkowej konwencji w głównej roli występuje bohater symbolizujący kefir Robico. Zabawne dialogi dyskutujących o nim postaci podkreślają jego główne zalety: trzy wygodne opakowania, naturalny skład z żywymi kulturami bakterii oraz świeżość i smak gaszący pragnienie.
Kampania obejmuje dwa 15-sekundowe spoty emitowane w kanałach TVNu, Polsatu i TVP i trzy 15-sekundowe spoty wyświetlane w serwisach Grupy Onet, YouTube i Player.pl, a także reklamy w radiu, prasie, na outdoorze i POS-ach. Jest to pierwsza tak duża akcja promująca ten produkt.
Działaniom wizerunkowym towarzyszy promocja konsumencka z rowerami marki Kross Grand Vienna oraz zestawami: lunchbox Tupperware, kubek i torba - do wygrania. Aby wziąć w niej udział, należy zarejestrować kod z nakrętki Robico na stronie kolosalnaroznica.pl, odpowiedzieć na pytanie konkursowe i/lub uzupełnić komiks. Promocja potrwa do 22 czerwca.
Strategią, kreacją i prowadzeniem kampanii w efekcie wygranego przetargu zajęła się agencja JJ Entertainment. Spoty wyprodukowało Nadal Studio, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media.
Dołącz do dyskusji: Kolosalna różnica w kreskówkowych reklamach kefiru Robico (wideo)