Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych
Wzrost popularności serwisów społecznościowych oznacza, żeinternauci znacząco mniej czasu przeznaczają na korzystanie zkomunikatorów takich jak MSN Messenger czy AOL Instant Messenger.
Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że wzrost tennie wpływa na zmniejszenie się liczby osób korzystających zkomunikatorów, a jedynie na czas poświęcany na ich używanie -informuje serwis Brand Republic.
W okresie 12 miesięcy do końca marca bieżącego roku przeciętnyczas przeznaczany przez jednego brytyjskiego użytkownika nakomunikatory internetowe zmalał o 19 procent: z 3 godzin i 32 minutdo 2 godzin i 51 minut.
Tymczasem liczba ich unikalnych użytkowników w tym samym czasiewzrosła o 3 procent (do 19,2 miliona). To jednak mniej w porównaniuz 12-procentowym wzrostem liczby użytkowników serwisówspołecznościowych z Wielkiej Brytanii (20,5 miliona).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych