Kolejny kanał dla kobiet zakończył nadawanie
Poświęcony ślubom i relacjom partnerskim kanał Love TV zakończył nadawanie. Stacja adresowana głównie do kobiet zadebiutowała w Polsce jako Wedding TV. Była wówczas szerzej dostępna w ofertach operatorów płatnej telewizji w naszym kraju. W ostatnich latach oferowały ją tylko mniejsze i średnie sieci kablowe.
O końcu emisji Love poinformowała Winogradzka Telewizja Kablowa (WTVK) z Poznania w komunikacie pod nazwą „Zakończenie nadawania programu Love TV”. - Informujemy, że z przyczyn niezależnych od operatora, nadawca kanału Love TV zaprzestał emisji swojego programu. W przypadku podjęcia przez nadawcę decyzji o zmianie treści lub wznowieniu programu, niezwłocznie poinformujemy o tym Państwa osobnym komunikatem - napisał operator na swoich stronach internetowych.31 maja działalność zakończył Lifetime, należący do A+E Network UK kanał, który również był adresowany do kobiet.
Dwa kanały Love w jednym czasie
W 2007 roku na polskim rynku pojawił się kanał Wedding TV, poświęcony głównie ślubom. Trafił do pakietów platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat, a także sieci kablowych. W 2013 roku stacja została zastąpiona kanałem Love. Jego nadawcą była już spółka 1 Plus 1 Equals 10 Ltd. W listopadzie 2013 roku Cyfrowy Polsat usunął stację z oferty. Wchodziła ona jednak w skład oferty sieci kablowych.
W kwietniu 2014 roku dawny nadawca Wedding TV, czyli spółka Creamdove Limited uruchomiła własną wersję Love. Miała podobne logo i ofertę programową do kanału znanego z kablówek. 1 Plus 1 Equals 10 Ltd oskarżyła firmę o naruszenie praw autorskich i skierowała sprawę do Ofcom.
Zobacz także: Rośnie liczba polskojęzycznych stacji tv. „Pseudokanały z powtórkami”
Odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji cofnął koncesję firmie Creamdove Limited. Love usunięto z oferty Cyfrowego Polsatu, ale jego druga wersja była dostępna w sieciach kablowych. W ostatnich latach zniknęła m.in. z pakietów UPC czy Sat Film. Winogradzka Telewizja Kablowa była jednym z ostatnich operatorów oferujących ten kanał.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że kanał Love w październiku 2013 roku miał 0,02 proc. udziału w rynku.
Dołącz do dyskusji: Kolejny kanał dla kobiet zakończył nadawanie