724 tys. widzów „Ukrytej prawdy”, TVN wiceliderem w grupie komercyjnej
W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledziło 724 tys. widzów. TVN w czasie emisji produkcji był czwarty w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Ukryta prawda” na antenie TVN emitowana była w dni powszednie o godz. 17.55, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia cyklu wyniosła 724 tys. osób, co przełożyło się na 7,35 proc. udziału w 4+, 8,28 proc. w grupie 16-49 i 8,23 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszyła się emisja z 17 listopada, którą śledziło średnio 927 tys. osób.
TVN w paśmie nadawania „Ukrytej prawdy” (tj. w dni powszednie w godz. 17.55-19.00) miał 6,95 proc. udziału. Stacja zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsza była TVP2 z 10,92 proc. udziału, drugi - Polsat (10,06 proc.), a trzeci - TVN24 (7,67 proc. udziału).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN zajął miejsce drugie.
Nowe odcinki wiosną 2024 roku
TVN będzie kontynuować „Ukrytą prawdę”. Nowe odcinki paradokumentu trafią do emisji wiosną 2024 roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 724 tys. widzów „Ukrytej prawdy”, TVN wiceliderem w grupie komercyjnej
Z zapleczem Warner Bros., Discovery, CN, Eurosport można by stworzyć kanał, który zmiótłby Polsat i resztę konkurencji.
Zamiast tego wolą co roku dawać te same paragnioty i patoreality.