Play z własną ofertą internetu i telewizji. W reklamie Leszek Lichota
Sieć Play w czwartek zaprezentowała nowości w swojej ofercie: to Telewizja Nowej Generacji, superszybki światłowód do 5 Gb/s oraz 2 abonamenty 5G w cenie 1. Zdaniem ekspertów, to pożegnanie z marką UPC Polska (którą Play niedawno przejął). Rebrandingu jednak wedle zapowiedzi nie będzie. W kampanii reklamowej sieci bierze udział Leszek Lichota.
18 maja Play zaprezentował swoje nowe oferty usług dla domu z Telewizją Nowej Generacji i superszybkim światłowodem oraz abonamenty 5G z dużymi paczkami danych i promocją dla przenoszących numer. To zdaniem sieci rozwiązania dla wszystkich ceniących sobie wolność wyboru oraz atrakcyjne rabaty na usługi – przy wyborze telewizji, światłowodu oraz abonamentu komórkowego można oszczędzić nawet 50 zł miesięcznie.
Rzecznik Orange Wojciech Jabczyński stwierdził, że nowa oferta to w praktyce pożegnanie z marką UPC.
Po dzisiejszej konferencji @Play_Polska w praktyce pożegnaliśmy w Polsce markę #UPC. Będzie mi trochę brakowało 😉😂dyskutowania i przekonywania, czym naprawdę jest światłowód do domu 🏠🏢 #FTTH. A Tobie @michalfura?
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) May 18, 2023
Jak wynikało z naszych nieoficjalnych informacji, firma planuje rebranding UPC Polska na Play. W czwartek jednak prezes tego nie potwierdził. - Brand UPC pozostaje dla usług UPC. Mają inne cechy – podkreślił Jean Marc Harion.
Spytaliśmy też o analogowe usługi UPC Polska, czy sieć zamierza je wyłączyć, a jeśli tak, to kiedy. - Nadal mamy starą sieć, ale odnawiamy ją kawałek po kawałku, wierzymy, że to technologia przeszłości. Modernizujemy sieć we wszystkich obszarach, w których mamy jeszcze sieć analogową, aby ją zdigitalizować – odparł prezes Play.
Telewizja Nowej Generacji zapewniająca wolność wyboru
Play przygotował dla swoich klientów usługę telewizyjną dostępną w dwóch wariantach: Telewizję Nowej Generacji, łączącą pakiety kanałów z serwisami streamingowymi oraz Telewizję Max z szerokim portfolio kanałów. Oba warianty mają tę samą cenę – już 45 zł z rabatem dla klientów Play.
Telewizja Nowej Generacji to rozwiązanie łączące ofertę telewizji z serwisami wideo, jakiego według Play jeszcze nie było. W ramach usługi klienci otrzymują 75 popularnych kanałów, dostęp do Viaplay w cenie abonamentu oraz pulę punktów, które mogą dowolnie wymieniać na serwisy streamingowe, pakiety premium oraz pakiety dodatkowych kanałów. Dzięki temu każdy może tworzyć swoją własną ofertę co miesiąc od nowa tak, aby obejrzeć jak najwięcej interesujących filmów, seriali czy transmisji sportowych. Wszystko w jednej cenie.
W ramach oferty klienci decydujący się na Telewizję Nowej Generacji będą otrzymywać przez pierwsze pół roku bonusowe 100 punktów co miesiąc. Dzięki temu będą mogli bez przeszkód testować usługę oraz pakiety dodatkowe i wybrać najbardziej interesujące ich treści. Punkty można wykorzystać na dostęp do: Netflix, HBO Max, Polsat Sport Premium, CANAL+ online, ELEVEN SPORTS, Cinemax lub pakiety kanałów tematycznych: Kids, Sport, Filmy i seriale, Info, Dokumenty, Lifestyle, Polsat.
Drugi wariant z kolei, stworzony z myślą o tych, którzy rozrywki szukają przede wszystkim na kanałach telewizyjnych, zapewnia klientom 157 kanałów z pakietu Max, dostęp do Viaplay w cenie abonamentu oraz dostęp do serwisu Netflix przez 2 miesiące w prezencie, a także możliwość dokupienia w dowolnym momencie serwisów i pakietów premium.
Partnerem technologicznym usługi telewizyjnej Play jest wiodący dostawca rozwiązań wideo online, spółka technologiczna Redge Technologies sp. z o.o., która należy do Grupy Play.
Superszybki światłowód – aż do 5 Gb/s
Play zaprezentował też nową ofertę superszybkiego światłowodu aż do 5 Gb/s, który spełnić ma oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.Osiągnięcie takich parametrów jest możliwe dzięki najnowocześniejszej sieci światłowodowej w kraju, z której korzysta operator. Najwyższa prędkość dostępna jest na wybranych obszarach, poza nią Play oferuje także prędkości internetu 1 Gb/s, 600 Mb/s oraz 300 Mb/s. Na start dzięki specjalnej promocji każdy z wariantów, nawet 5 Gb/s, można mieć przez pierwsze pół roku już za 35 zł miesięcznie.
Docelowo sieć chce, żeby światłowód docierał do 6 mln gospodarstw domowych w POlsce.
Rodzina nowoczesnych urządzeń Play – dekoder PLAY BOX TV i router PLAY BOX NET
Najlepsze doświadczenia z korzystania z usług telewizyjnych i światłowodu Play zagwarantują nowe urządzenia zaprezentowane przez operatora. Dekoder PLAY BOX TV i router PLAY BOX NET zaprojektowano tak, aby stanowiły spójny, estetyczny duet. Minimalistyczny design sprawia, że sprzęt będzie pasował do każdego salonu, sypialni czy innych pomieszczeń, w których będzie używany. W spody urządzeń wbudowano subtelne podświetlenie LED.
Dekoder PLAY BOX TV wspiera 4K oraz technologie HDR i Dolby Vision, aby zapewnić najwyższą jakość obrazu. System Android TV pozwala na dostęp do tysięcy gier i aplikacji, a intuicyjny, przyjazny interfejs i możliwość sterowania dekoderem oraz telewizorem za pośrednictwem jednego pilota sprawiają, że jego obsługa jest wyjątkowo intuicyjna z szybkim dostępem do wszystkich funkcji, takich jak wyszukiwanie głosowe, nagrywanie programów, czy popularne aplikacje wideo.
Router PLAY BOX NET obsługuje nowoczesny standard sieci Wi-Fi 6, dzięki czemu zapewnia szybki i płynny internet na wielu urządzeniach jednocześnie. Pozwoli on na komfortowe korzystanie z nowych ofert, w tym najwyższych opcji prędkości światłowodu – aż do 5 Gb/s.
2 abonamenty 5G z dużymi paczkami danych w cenie 1
Wygodne korzystanie z internetu poza domem zapewniają abonamenty, gdzie oprócz nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów fioletowy operator proponuje też duże paczki danych – nawet 300 GB z pełną prędkością miesięcznie. Teraz każdy, kto posiada wybrane usługi dla domu w Play lub UPC może przenieść swoje numery do Play i zyskać 2 abonamenty 5G w cenie 1 – już od 65 zł miesięcznie po rabatach. Do tego operator poleca smartfony Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G oraz Samsung Galaxy A34 5G, które można dokupić w ratach 0 proc.
Sieć przekonuje, że decydując się na abonament komórkowy, superszybki światłowód i telewizję w wybranym wariancie w Play można zaoszczędzić nawet 50 zł miesięcznie. Usługi można łączyć dowolnie, w zależności od potrzeb. Kolejne można dodać w dowolnym momencie, a im więcej usług na koncie, tym większy rabat.
Play dbając o potrzeby wszystkich klientów przygotowuje także specjalne salony w nowej odsłonie. Znajdują się w nich meble dopasowane do potrzeb klientów – niskie biurka, wygodne krzesła czy strefa relaksu. Do tego na stronie operatora znalazł się przewodnik po smartfonie dla seniorów i nie tylko, a także specjalna sekcja z filmikami edukacyjnymi, aby nauka korzystania ze smartfona była przyjemnością.
Podczas konferencji ujawniono także, że w nowych spotach reklamowych sieci wziął udział aktor Leszek Lichota, znany m.in. z głównej roli w serialu „Wataha”, pojawi się też w tytułowej roli w remake'u kultowego „Znachora”.
Wspólny właściciel Play i UPC Polska
W 2020 roku francuska Grupa Iliad za 9,6 mld zł kupiła sieć komórkową Play. Przed rokiem sfinalizowano z kolei przejęcie UPC Polska od Liberty Global za 7,013 mld zł.
Wraz z przejęciem UPC Polska przychody grupy Play w ub.r. poszły w górę o 22 proc. do 8,93 mld zł. Telekom zarobił na czysto 1,16 mld zł. Ma już 8,98 mln abonentów mobilnych i 2,02 mln klientów usług stacjonarnych, natomiast w drugim półroczu stracił ponad 100 tys. użytkowników ofert na kartę. Łącznie Play z UPC Polska miał na koniec 2022 roku 11 mln abonentów.
Grupa Play w zeszłym kwartale zyskała netto 97 tys. klientów, jej przychody urosły pro forma o 6,9 proc. do 2,38 mld zł, a nakłady na inwestycje poza częstotliwościami – zmalały o 13 proc.
Dołącz do dyskusji: Play z własną ofertą internetu i telewizji. W reklamie Leszek Lichota