SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Unique One przygotuje konkurs Nestlé

Agencja Unique One wygrała przetarg na organizację konkursu dla konsumentów płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).

Aktywacja „60 rowerów do wygrania” ruszy 1 kwietnia i potrwa do 30 kwietnia. Aby wziąć w niej udział, należy jednorazowo kupić dowolny produkt promocyjny płatków śniadaniowych Nestlé (Cini Minis, Strawberry Minis, Nesqiuk Duo, Nesqiuk Alphabet, Chocapic, Cherrios Miodowy, Cookie Crisp, Lion), a następnie dokonać zgłoszenia na stronie internetowej akcji  poprzez wypełnienie formularza oraz przesłanie zdjęcia o tematyce: „Pokaż na zdjęciu, jak Wasz poranek kręci się wokół śniadania z płatkami Nestlé”.

Do wygrania vouchery o wartości 2000 zł do zrealizowania w salonach sieci Martes Sport na rowery i akcesoria rowerowe. W każdym z czterech etapów konkursu zostanie wyłonionych 15 laureatów.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę konkursu (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jego organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za materiały POS. Konkurs wspiera kampania telewizyjna we wszystkich największych stacjach telewizyjnych, która potrwa od 2 do 29 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Unique One przygotuje konkurs Nestlé

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl