Ruszył konkurs na sponsora tytularnego Areny Kraków
Spółka Arena Kraków, która zarządza obiektem Tauron Arena Kraków ruszyła z konkursem na jego sponsora tytularnego. Umowa z dotychczasowym - spółką Tauron Polska Energia - wygasa w styczniu 2024 roku.
Spółka Tauron Polska Energia została sponsorem tytularnym Areny Kraków na początku 2015 roku. Umowa obowiązuje do stycznia 2024 roku. Dlatego też zarządzająca tym obiektem spółka Arena Kraków rozpoczęła konkurs na sponsora tytularnego.
Tytuł ten będzie można uzyskać od lutego 2024 roku.
Oferty można składać do 30 czerwca br. Sponsor tytularny uzyskuje m.in. prawo do umieszczenia swojej nazwy w nazwie obiektu, jego logo i nazwa są eksponowane wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Poza połączeniem nazwy firmy z nazwą obiektu, sponsor otrzymuje prawo do współtworzenia logotypu z uwzględnieniem własnej marki. Nowa marka ma z kolei wpływ na pozostałe elementy Corporate Identity (CI), czyli identyfikacji wizualnej obiektu. W efekcie tych działań powstaje nowa wspólna marka obiektu oraz sponsora.
Poza oznakowaniem stałym, stanowiącym nieodłączną całość identyfikacji obiektu, sponsor uzyskuje prawo do emisji materiałów na ekranie głównym znajdującym nad głównym wejściem do Areny od strony ul. Lema. Nazwa umieszczona zostaje także nad wejściami do budynku, na elewacji zewnętrznej, nad wjazdami na parking. Dodatkowo sponsor tytularny może uzyskać prawo do
oznakowania i nazwania stref lub poziomów parkingów, a także poszczególnych wjazdów do obiektu. Jego nazwa pojawia się też na flagach masztowych przy obiekcie, przy drogach wjazdowych itp.
Nazwa obiektu eksponowana jest na wszystkich materiałach promujących wydarzenia organizowane na Arenie Kraków, na wszystkich gadżetach reklamowych itp.
Jak podaje spółka, według danych przekazanych przez Instytut Monitorowania Mediów, w latach 2015-2022 wartość
ekwiwalentu reklamowego publikacji w prasie, radiu, telewizji i internecie, dotyczących Areny Kraków, wyniosła ponad 565 mln zł.
Od otwarcia Areny w 2014 roku do końca 2022 roku odbyło się w niej ponad 2 tys. wydarzeń.Obiekt gościł w tym czasie ponad 5,3 mln osób.
Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs na sponsora tytularnego Areny Kraków