„Wyjaw szkolne Grzeszki” w konkursie marki Grześki
Marka Grześki (Colian) wspiera aktywacją konkursową „Wyjaw szkolne Grzeszki” nowe smaki w portfolio, tj.: Dark Brown oraz Peanut Butter. Koncepcja aktywacji została przygotowana przez NAV agency.
Jak wziąć udział w akcji? Wystarczy kupić wafelki Grześki, podzielić się swoją legendarną akcją lub uwagą z dzienniczka na szkolnegrzeszki.pl. Marka zachęca, by były to wspomnienia, które do dzisiaj wspomina się z uśmiechem.
Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne – cztery vouchery o wartości 5 000 zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji ubrań „Bez napinki”, przygotowane we współpracy z kultową polską marką Pan tu nie stał. Czas aktywacji to początek roku szkolnego: 15.09-15.10.2023r.
NAV agency odpowiada za ideę aktywacji oraz za egzekucję i koordynację działań komunikacyjnych, które obejmują szerokie wsparcie w digitalu, w tym współpracę z influencerami. To już kolejna realizacja dla marki Grześki, której trzonem komunikacyjnym jest platforma: „Każdy ma swoje grzeszki…Grześki”.
Dołącz do dyskusji: „Wyjaw szkolne Grzeszki” w konkursie marki Grześki