SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Korzystanie z telewizji przez millennialsów zależy od ich etapu życia

Czas, jaki osoby z pokolenia tzw. millennials poświęcają na oglądanie telewizji, zależy od etapu życia, w jakim się znajdują - wynika z najnowszego raportu Nielsena.

Z najnowszego raportu Nielsena „Total Audience Report” za czwarty kwartał 2015 roku wynika, że konsumpcja mediów przez młodych ludzi w wieku 18-34 lata jest w ciągłym ruchu. Wyniki badania pokazują, że ci, którzy już założyli rodzinę, znacznie więcej czasu spędzają na oglądaniu telewizji - średnio godzinę dłużej dziennie od tych, którzy mieszkają z rodzicami lub nie mają dzieci.

Eksperci Nielsena wskazują, że tu nie chodzi o wiek, ale o etap życia. Zwracają uwagę, że osoby w przedziale wiekowym 18-34 lata nie są monolityczną grupą charakteryzującą się określonymi zachowaniami, bo ich życie składa się z przejściowych etapów.

Nielsen podzielił pokolenie millennialsów na trzy oddzielne grupy: zależni od dorosłych (mieszkający zazwyczaj z rodzicami), samodzielni na własną rękę (mają swój dom, mieszkanie, ale nie mają dzieci) oraz zaczynający życie rodzinne (mieszkają we własnym domu, z rodziną i dziećmi).

Z raportu Nielsena wynika, że 97 proc. 18-latków mieszka z rodzicami. 90 proc. 34-latków mieszka już we własnym domu, a 60 proc. z nich ma już dzieci. Jedna trzecia osób w wieku 26-27 lat zalicza się do każdej z tych grup.

Cechą charakteryzującą pokolenie millennialsów jest to, że większość tej grupy ma własne urządzenie multimedialne, szybki internet, laptop, dostęp do płatnych serwisów VoD, takich jak Netflix, Hulu czy Amazon. 78 proc. samodzielnych millennialsów ma dostęp do Netflixa czy Hulu, podczas gdy z usług tych korzysta 64 proc. osób z grupy tych uzależnionych od dorosłych i 58 proc. mających rodziny.

Ci, którzy żyją na własną rękę, spędzili 94 godziny na użytkowaniu komputerów, tabletów czy smartfonów. Z kolei ci, którzy rozpoczynają życie rodzinne są bardziej skłonni do posiadania DVR (47 proc.), odtwarzacze DVD (69 proc.), tabletów (65 proc.). Ta grupa spośród wszystkich spędza też najwięcej czasu w domu i najdłużej ogląda telewizję (3 godziny i 16 minut dziennie).

Dołącz do dyskusji: Korzystanie z telewizji przez millennialsów zależy od ich etapu życia

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik
Warto zwrócić uwagę na ciekawy wynik oficjalnej sondy TVN "Który program chciałbyś znowu zobaczyć?", czyli który program powinien powrócić ( sonda na www.tvn.pl/ekstra/2.html )

0 0
odpowiedź
User
alexpr
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik
Warto zwrócić uwagę na ciekawy wynik oficjalnej sondy TVN "Który program chciałbyś znowu zobaczyć?", czyli który program powinien powrócić ( sonda na www.tvn.pl/ekstra/2.html )
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik


0 0
odpowiedź
User
nie spij
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik
Warto zwrócić uwagę na ciekawy wynik oficjalnej sondy TVN "Który program chciałbyś znowu zobaczyć?", czyli który program powinien powrócić ( sonda na www.tvn.pl/ekstra/2.html )
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik

0 0
odpowiedź