SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kosma Zatorski redaktorem naczelnym serwisu Polskikosz.pl

Serwis Polskikosz.pl zyska nową odsłonę. Za jego przemianę będzie odpowiadał Kosma Zatorski, który został jego nowym redaktorem naczelnym. Z kolei właścicielem strony będzie spółka stworzona przez agencję Publicon Sport oraz Praise Group. Nowi właściciele zapowiadają, że chcą budować markę dyscypliny w Polsce.

Kosma Zatorski (fot. Krzysztof Walczak) Kosma Zatorski (fot. Krzysztof Walczak)

Z początkiem września za redakcję serwisu o koszykówce Polskikosz.pl odpowiadał będzie Kosma Zatorski, który przez ostatnich pięć lat pracował w Zastalu Zielona Góra. Wcześniej przez osiem lat był dziennikarzem „Gazety Wyborczej” w Zielonej Górze, pisał dla Magazynu MVP oraz był korespondentem Tauron Basket Ligi.

„To dla mnie zaszczyt i duże wyzwanie. Dziękuję właścicielom portalu za zaufanie. To pasjonaci, ale też osoby z głowami pełnymi pomysłów. Razem chcemy zmienić myślenie, mówienie i rozumienie polskiego kosza” - mówi cytowany w komunikacie Zatorski.

W planach nowego redaktora naczelnego jest rozwijanie treści premium, praca nad podcastami oraz rozwój nowych produktów pod egidą Polskikosz.pl.

Wśród nowych osób w redakcji pojawią się Karol Śliwa, Maciej Staszewski i Przemysław Kujawiński, nowym felietonistą został Bronisław Wawrzyńczuk. Wywiady przeprowadzać będzie Jakub Kłyszejko.

W redakcji w dalszym ciągu pracować będą Pamela Wrona, Radosław Spiak, Kamil hanas i Radosław Hyży.

Zmiany zajdą także w strukturach właścicielskich. Za serwis odpowiadać będzie nowa spółka, którą utworzyły agencja Publicon Sport oraz Praise Group. To początek współpracy wrocławskich firm, które wspólnie będą rozwijać projekty medialne, a praca nad Polskikosz.pl to ich pierwsze wspólne przedsięwzięcie.

Publicon Sport to agencja PR i marketingu sportowego, która w sierpniu została wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Piłki Nożnej. W jej gronie klientów znajdują się między innymi Tai Woffinden, Polski Związek Tenisowy, Jagiellonia Białystok czy Panthers Wrocław. Z kolei Praise Group to grupa inwestycyjna skoncentrowana na finansowym i merytorycznym rozwijaniem projektów, za którymi stoją ludzie pełni pasji do swojej pracy. Ważną część portfolio stanowią projekty sportowe - klub sportowy Gwardia Wrocław, kliniki Sport Medic czy kompleks sportowo-rekreacyjny K69.

„Koszykówka to sport, który w dużej mierze ukształtował mnie jako człowieka oraz biznesmena. Znam basket zarówno od strony zawodnika jak i menedżera. Wspólnie widzimy wielki potencjał w dyscyplinie, która ma wielu kibiców w naszym kraju, dlatego chcemy spełnić oczekiwania rosnącej grupy docelowej” - mówi Kajetan Maćkowiak, właściciel Praise Group.

„Koszykówka to lifestyle - sport, muzyka, styl życia. Chcemy pomóc zbudować dyscyplinę, także w kontekście produktów marketingowych. Nasz serwis zajmie się zarówno przedstawieniem jej sportowego aspektu jak i biznesowego” - dodaje Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.

Dołącz do dyskusji: Kosma Zatorski redaktorem naczelnym serwisu Polskikosz.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
34
Chyba tylko Kosma czyta ten portal.
0 0
odpowiedź
User
nmh
Fajnie, gdyby coś się w koszykówce ruszyło. Na papierze ten sport ma wszystko, by nawiązywać do złotych lat swojej popularności PL czyli końcówki XX wieku. Są solidni sponsorzy, jest ciekawa (nie mylić z mocna) liga, jest wieloletnia współpraca z tv, tylko z jakiegoś powodu to nie chce "zażreć". Polskikosz.pl to niszowy portalik, ale właśnie takie są potrzebne żeby wykonać pracę u podstaw. Trzymam kciuki.
0 0
odpowiedź
User
Olgierd
Nie ma lepszego!
0 0
odpowiedź