Koszykarze Energa Basket Ligi w strojach 4F
Od sezonu 2021/2022 marka sportowa 4F (należąca do OTCF) będzie partnerem technicznym Energa Basket Ligi. Umowa została podpisana na dwa sezony.
W ramach podpisanej umowy wszystkie kluby Energa Basket Ligi po raz pierwszy w historii będą korzystały z dedykowanych strojów meczowych, odzieży sportowej i akcesoriów marki 4F.
- Lata doświadczeń 4F w profesjonalnym sporcie pozwoliły nam zbudować pozycje, aby ubrać 16 klubów Energa Basket Ligi. Stawia nas to w tym samym rzędzie co czołowych producentów sprzętu sportowego na świecie - mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF, właściciela marki 4F.
- To przełomowa umowa dla polskiej koszykówki, unikatowa również w skali europejskiej. Kluby Energa Basket Ligi będą korzystały z odzieży jednego producenta, równamy więc do najlepszych wzorców światowych. Niezmiernie cieszę się z nawiązania współpracy z 4F, bo to uznana polska marka, korzystająca z nowoczesnych rozwiązań technologicznych w produkcji odzieży. Jestem przekonany, że zawodnicy będą zadowoleni z wysokiej jakości produktów przygotowanych specjalnie na ich potrzeby - dodaje Radosław Piesiewicz, prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.
4F od lat ubiera sportowców
Firma OTCF od ponad dekady jest zaangażowana w sponsoring sportowy. Od 2008 roku przygotowuje stroje dla polskiej reprezentacji olimpijskiej, nawiązała też podobną współpracę z komitetami olimpijskimi w innych krajach (np. w połowie ub.r. ze Słowackim Komitetem Olimpijskim).
W 2010 r. firma została partnerem biathlonistów, trzy lata później - lekkoatletów, a cztery - Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego.
Pierwszym sportem drużynowym, z którym firma 4F nawiązała byli szczypiorniści. Umowa z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej podpisana została w 2017 r.
Wiosną 2018 roku podpisała czteroletnią umowę, w ramach której marka 4F jest sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni, a jesienią ub.r. została sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.
Marka 4F to największy brand w grupie OTCF - generuje ponad połowę obrotów firmy, które w ubiegłym roku wyniosły około 400 mln euro. Firma posiada sieć 300 sklepów, z których 170 jest własnością, a reszta to sklepy franczyzowe. Ponadto 4F jest obecny w ponad tysiącu punktów sprzedaży w 42 krajach.
Obecnie firma produkuje swoją odzież w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji, a planuje rozpocząć produkcję w Portugalii. Grupa została założona w 1995 roku i zatrudnia ponad 2200 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Koszykarze Energa Basket Ligi w strojach 4F