SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kot, Adamczyk i Różczka kandydują w wyborczej kampanii Netii (wideo)

Pod hasłem "Wolność wyboru" rusza wizerunkowa kampania reklamowa Netii z udziałem Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdaleny Różczki. Aktorzy wcielają się w niej w role polityków walczących o poparcie.

Startująca właśnie wizerunkowa akcja reklamowa Netii jest utrzymana w konwencji kampanii wyborczej. Występujący w niej aktorzy Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka wcielają się w role polityków, podkreślając różne zalety oferty operatora. W poszczególnych spotach Kot w sposób przypominający Waldemara Pawlaka mówi, jak łatwa jest zmiana innego operatora na Netię, Adamczyk - przekręcając wyrazy jak Andrzej Lepper - przekonuje, że operator oferuje szeroką dostępność swoich usług, natomiast Różczka z fryzurą a'la Julia Tymoszenko podkreśla, że z nowych ofert promocyjnych Netii można korzystać mimo obowiązującej umowy z innym operatorem.

Kreację kampanii pod hasłem "Wolność wyboru" uzupełnia część interaktywna, w ramach której na stronie www.netia.pl można głosować na każdego z trojga kandydatów. Internauci do 30 czerwca zdecydują w ten sposób, kto zostanie twarzą reklamową produktowych kampanii Netii. Jednocześnie już teraz reklamowana jest oferta operatora.

Akcja od 11 maja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet, internecie (główne portale), prasie (m.in. "Voyage", "VIVA", "Wprost", "Newsweek", "Polityka", "Gala", "Playboy", "Wysokie Obcasy"), kinach (Arkadia w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie, Manufaktura w Łodzi, Kinepolis w Poznaniu) i na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęły się agencje Brasie, 180 heartbeats (internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - Zed Digital).

Twarz Netii - Tomasz Kot

Twarz Netii - Piotr Adamczyk

Twarz Netii - Magdalena Różczka






O kampanii "Wolne wybory"

PRODUKCJA
Reżyser: Piotr Trzaskalski
Operator: Marian Prokop
Scenografia: Giorgos Stylianou
Muzyka: Michał Pruszkowski
Aktorzy: Magdalena Różczka, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Jerzy Molga - Prowadzący Studio Wyborcze
Lektor: Zbigniew Suszyński
Agencja: Brasil
Dom produkcyjny: Primetime
Liczba dni zdjęciowych: 2 dni zdjęciowe + 1 dzień sesji
Lokalizacja zdjęć: Warszawa, hala produkcyjna
Termin realizacji zdjęć: 27.04 - sesja zdjęciowa, 29-30.04 - shoot

Dołącz do dyskusji: Kot, Adamczyk i Różczka kandydują w wyborczej kampanii Netii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl