Kozak-Zagozda i Marszałł poprowadzą marketing grupy Vistula&Wólczanka
Grupa kapitałowa Vistula&Wólczanka SA utworzyła stanowisko dyrektora artystycznego, które objął Mariusz Kozak-Zagozda oraz dyrektora marketingu, które piastować będzie Tomasz Marszałł.
Kozak-Zagozda odpowiadać będzie za wizerunek i komunikację wszystkich marek grupy, zaś w kompetencjach Marszałła leżeć będą takie kwestie jak biznesowy rozwój firmy, badania, reklama, public relations oraz strategia komunikacji całej grupy Vistula&Wólczanka SA. Obaj panowie będą podlegać bezpośrednio prezesowi spółki Michałowi Wójcikowi.
Mariusz Kozak-Zagozda był do sierpnia 2008 roku dyrektorem ds. strategicznych projektów marketingowych i dyrektorem kreatywnym LPP SA. Wcześniej kierował marketingiem tej spółki, był także dyrektorem marketingu należącej do niej sieci Cropptown. W przeszłości pracował też na kierowniczych i kreatywnych stanowiskach w branży reklamowej oraz FMCG, m.in. w grupie Ogilvy.
Tomasz Marszałł dotychczas był dyrektorem marketingu wchodzącej w skład grupy Vistula&Wólczanka SA spółki W.Kruk. Wcześniej związany był z firmą Xelion. Doradcy Finansowi, Bankiem Pekao SA, pracował też dla marki odzieżowej Levi Strauss. Marszałł był również współzałożycielem i wiceprezesem pierwszej w Polsce firmy doradztwa finansowego - Expander.
W skład grupy Vistula&Wólczanka SA wchodzą m.in. takie marki jak: Vistula, W.Kruk, Galeria Centrum, Deni Cler czy Wólczanka.
Dołącz do dyskusji: Kozak-Zagozda i Marszałł poprowadzą marketing grupy Vistula&Wólczanka