SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krajowe Biuro Wyborcze wybrało firmę do kampanii związanej z wyborami

Firma HMB Jacek Cegielski wygrała przetarg Krajowego Biura Wyborczego związany z kampanią dotyczącą zbliżających się wyborów samorządowych i do Parlamentu Europejskiego. 

Przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczy usługi aktualizacji spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, będących w dyspozycji KBW, a dotyczących tematyki wyborów ogólnokrajowych przeprowadzanych w 2024 r. Oferty w nim złożyły 3 firmy: HMB Jakub Cegielski (z ceną 249,9 tys. zł), agencja reklamowa dsk (269,4 tys. zł) i Golden Frame Media (454,5 tys. zł).

KBW do współpracy wybrało firmę HMB Jakub Cegielski.

Postępowanie podzielone było na dwa zadania. Pierwsze dotyczyło aktualizacji 17 spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, dotyczących tematyki wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zaplanowanych na 7 kwietnia br. 

Drugie - aktualizacji 13 spotów dotyczących tematyki wyborów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca br. Zaplanowane działania będą realizowane maksymalnie do 17 maja br. obejmą TVP oraz serwisy społecznościowe.

Dołącz do dyskusji: Krajowe Biuro Wyborcze wybrało firmę do kampanii związanej z wyborami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl