“Kropka TV” z lakierowaną okładką. Więcej materiałów o gwiazdach
Tygodnik “Kropka TV” (P&P) zyskał nowy layout, lakierowaną okładkę, nowy format dodatku kulinarnego i odświeżony układ programów. Zmiany te zostały wprowadzone od 45. wydania pisma, które ukazało się właśnie na rynku.
Od najbliższego numeru na okładce tygodnika pojawia się lakier UV. - Wyższa jakość okładki będzie znaczącym wyróżnikiem “Kropki TV” wśród innych pism telewizyjnych - mówi Artur Kosiński, redaktor naczelny “Kropki TV”.
W części telewizyjnej magazynu jest znacznie więcej wywiadów z aktorami z najpopularniejszych seriali i programów czy doniesień z planów, zmienił się też układ programów telewizyjnych w listingu. Z kolei w części poradniczej jest więcej tematów opisywanych w postaci zasygnalizowania problemu i przedstawienia jego rozwiązania. Ponadto dodatek “Kuchnia i kropka!” zaczął być drukowany w formacie “Kropki TV” i zmieni się jego szata graficzna.
Tygodnik rozpoczął też organizowanie dodatkowych akcji dla czytelników. W numerze 45. pojawiła się akcja związana z doładowaniem do 100 złotych konta “tu biedronka”, a w wydaniu 46. ogłoszona zostanie zabawa “Zakuponomania” z pulą nagród 50 tys. zł. Zaś do części nakładu numeru 47. dołączony zostanie specjalny kalendarz ścienny na 2014 rok.
Jak podaje wydawca, nakłady trzech najbliższych wydań “Kropki TV” wyniosą po 400 tys. egz. Cena pisma się nie zmienia i wynosić nadal 1,69 zł.
Relaunch "Kropki TV" jest wsparty ogólnopolską kampanią telewizyjną, internetową, w tytułach wydawnictwa Edipresse Polska i promocją w sieci sklepów Biedronka.
Dołącz do dyskusji: “Kropka TV” z lakierowaną okładką. Więcej materiałów o gwiazdach