Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc awansowali w Dentsu Aegis Network. Odchodzi Agata Szeliga
Sieć Dentsu Aegis Network Polska, do której należą m.in. takie agencje, jak Carat, Isobar, Vizeum, Amnet zmienia strukturę organizacyjną firmy wprowadzając trzy piony: activations, growth i commercial. Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc obejmują nowe funkcje, z firmy odchodzi Agata Szeliga. Działalność rozpocznie Dentsu Data Services, którym pokieruje Tomasz Chojnecki.
W ramach realizowanej transformacji tzw. obszary operacyjne w Dentsu Aegis Network (DAN) podzielono na trzy piony: activations, growth i commercial.
Pion activations skupia wszystkie kompetencje kreatywne i eventowe grupy, a jego celem jest wzmocnienie, współdzielenie oraz rozwój najlepszych praktyk z zakresu produkcji telewizyjnej i video, kreacji, strategii, eventów oraz user experience, CRM i technologii. Znajdują się w nim takie agencje, jak Isobar Poland Group, PosterscopeRed8 Group, Propeller Film.
Szefem - na stanowisku chief activation officera - został Krzysztof Mocek. Będzie odpowiadał za synergię wszystkich spółek grupy DAN działających w obrębie pionu. Mocek przez ostatni rok pełnił funkcję chief operating officera grupy DAN. Wcześniej zaś, przez pięć lat, sprawował rolę managing directora domu mediowego Carat Polska.
Odchodzi Agata Szeliga
Z firmą żegna się Agata Szeliga, dotychczasowa managing director grupy Isobar Poland Group. Jej obowiązki przejmuje Krzysztof Mocek wraz z zespołem zarządzającym Isobar Poland Group. Szeliga pozostaje w firmie do końca lipca.
Pion growth łączy client partnerów, odpowiedzialnych za współpracę z klientami oraz tzw. stack leaderów, dedykowanych poszczególnym obszarom kompetencji. Jak podano w komunikacie "zintegrowanie możliwości grupy w pionie Growth, ma na celu bardziej efektywną współpracę i rozwój biznesu poprzez kompleksową obsługę klientów w obrębie całego portfolio usług grupy DAN, jako Dentsu Solution". Pion ten będzie raportował bezpośrednio do CEO grupy DAN, Sławomira Stępniewskiego.
Z kolei pion commercial ma rozwijać działalność domów mediowych (Carat & Vizeum), kompetencje programmatic (Amnet), kompetencje performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz dział negocjacji i budowanie relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment).
Na czele całego pionu commercial, jako chief commercial officer, staje Arkadiusz Szulc, członek zarządu DAN, pracujący w firmie od ponad 13 lat. Przez ostatnie lata zarządzał w Dentsu Aegis Network Polska spółką Amplifi i zajmował się obszarem inwestycyjnym, programmatic buyingiem i zarządzaniem danymi oraz rozwojem strategicznych partnerstw z mediami na rynku globalnym i lokalnym oraz dostarczaniem analiz biznesowych.
Powstaje Dentsu Data Services
Grupa uruchamia także nowy brand, DDS (Dentsu Data Services), którego zadaniem jest integracja wszystkich kompetencji grupy DAN w zakresie danych oraz analityki biznesowej. Nowym brandem, jako business development director DDS, kieruje Tomasz Chojnecki, związany z firmą od ponad 20 lat.
Jak podano w komunikacie „Dentsu Aegis Network Polska zakończyła 2017 rok wzrostem organicznym revenue o 12 proc. oraz przewiduje dalszy dwucyfrowy wzrost w bieżącym roku”. Firma w dalszym ciągu planuje rozwój poprzez partnerstwa oraz kontynuuje strategię akwizycji w Polsce. W związku z transformacją rynku i rosnącymi potrzebami klientów, a także poszerzeniem grupy o nowe spółki (Red8 Group, Propeller Film), firma działa w oparciu o model operacyjny ONE:DAN. Jego ideą jest reorganizacja pracy zespołów w celu efektywniejszego dostarczania klientom zintegrowanych usług z portfolio grupy oraz integracja kompetencji służących rozwijaniu oferowanych przez nią produktów.
Globalna strategia grupy zakłada wzrost w 50 proc. dzięki akwizycjom nowych podmiotów, zaś w 50 proc. poprzez rozwój organiczny. Polski oddział grupy planuje dalszy wzrost poprzez akwizycje firm z dwóch obszarów: szeroko pojętego CRM oraz produkcji i dystrybucji filmowej.
Nowa struktura organizacyjna ma usprawnić współpracę, komunikację oraz jeszcze bardziej zwiększyć efektywność codziennej pracy grupy Dentsu Aegis Network Polska. Uproszczenie w zakresie funkcjonowania pionów oraz automatyzacja procesów mają skrócić ścieżki decyzyjne i zwiększyć wydajność.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc awansowali w Dentsu Aegis Network. Odchodzi Agata Szeliga
.. i tak co 3-4 miesiące.