SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc awansowali w Dentsu Aegis Network. Odchodzi Agata Szeliga

Sieć Dentsu Aegis Network Polska, do której należą m.in. takie agencje, jak Carat, Isobar, Vizeum, Amnet zmienia strukturę organizacyjną firmy wprowadzając trzy piony: activations, growth i commercial. Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc obejmują nowe funkcje, z firmy odchodzi Agata Szeliga. Działalność rozpocznie Dentsu Data Services, którym pokieruje Tomasz Chojnecki.

W ramach realizowanej transformacji tzw. obszary operacyjne w Dentsu Aegis Network (DAN) podzielono na trzy piony: activations, growth i commercial.

Pion activations skupia wszystkie kompetencje kreatywne i eventowe grupy, a jego celem jest wzmocnienie, współdzielenie oraz rozwój najlepszych praktyk z zakresu produkcji telewizyjnej i video, kreacji, strategii, eventów oraz user experience, CRM i technologii. Znajdują się w nim takie agencje, jak Isobar Poland Group, PosterscopeRed8 Group, Propeller Film.

Szefem - na stanowisku chief activation officera - został Krzysztof Mocek. Będzie odpowiadał za synergię wszystkich spółek grupy DAN działających w obrębie pionu. Mocek przez ostatni rok pełnił funkcję chief operating officera grupy DAN. Wcześniej zaś, przez pięć lat, sprawował rolę managing directora domu mediowego Carat Polska.

Odchodzi Agata Szeliga

Z firmą żegna się Agata Szeliga, dotychczasowa managing director grupy Isobar Poland Group. Jej obowiązki przejmuje Krzysztof Mocek wraz z zespołem zarządzającym Isobar Poland Group. Szeliga pozostaje w firmie do końca lipca.

Pion growth łączy client partnerów, odpowiedzialnych za współpracę z klientami oraz tzw. stack leaderów, dedykowanych poszczególnym obszarom kompetencji. Jak podano w komunikacie "zintegrowanie możliwości grupy w pionie Growth, ma na celu bardziej efektywną współpracę i rozwój biznesu poprzez kompleksową obsługę klientów w obrębie całego portfolio usług grupy DAN, jako Dentsu Solution". Pion ten będzie raportował bezpośrednio do CEO grupy DAN, Sławomira Stępniewskiego.

Z kolei pion commercial ma rozwijać działalność domów mediowych (Carat & Vizeum), kompetencje programmatic (Amnet), kompetencje performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz dział negocjacji i budowanie relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment).

Na czele całego pionu commercial, jako chief commercial officer, staje Arkadiusz Szulc, członek zarządu DAN, pracujący w firmie od ponad 13 lat. Przez ostatnie lata zarządzał w Dentsu Aegis Network Polska spółką Amplifi i zajmował się obszarem inwestycyjnym, programmatic buyingiem i zarządzaniem danymi oraz rozwojem strategicznych partnerstw z mediami na rynku globalnym i lokalnym oraz dostarczaniem analiz biznesowych.

Powstaje Dentsu Data Services

Grupa uruchamia także nowy brand, DDS (Dentsu Data Services), którego zadaniem jest integracja wszystkich kompetencji grupy DAN w zakresie danych oraz analityki biznesowej. Nowym brandem, jako business development director DDS, kieruje Tomasz Chojnecki, związany z firmą od ponad 20 lat.

Jak podano w komunikacie „Dentsu Aegis Network Polska zakończyła 2017 rok wzrostem organicznym revenue o 12 proc. oraz przewiduje dalszy dwucyfrowy wzrost w bieżącym roku”. Firma w dalszym ciągu planuje rozwój poprzez partnerstwa oraz kontynuuje strategię akwizycji w Polsce. W związku z transformacją rynku i rosnącymi potrzebami klientów, a także poszerzeniem grupy o nowe spółki (Red8 Group, Propeller Film), firma działa w oparciu o model operacyjny ONE:DAN. Jego ideą jest reorganizacja pracy zespołów w celu efektywniejszego dostarczania klientom zintegrowanych usług z portfolio grupy oraz integracja kompetencji służących rozwijaniu oferowanych przez nią produktów.

Globalna strategia grupy zakłada wzrost w 50 proc. dzięki akwizycjom nowych podmiotów, zaś w 50 proc. poprzez rozwój organiczny. Polski oddział grupy planuje dalszy wzrost poprzez akwizycje firm z dwóch obszarów: szeroko pojętego CRM oraz produkcji i dystrybucji filmowej.

Nowa struktura organizacyjna ma usprawnić współpracę, komunikację oraz jeszcze bardziej zwiększyć efektywność codziennej pracy grupy Dentsu Aegis Network Polska. Uproszczenie w zakresie funkcjonowania pionów oraz automatyzacja procesów mają skrócić ścieżki decyzyjne i zwiększyć wydajność.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Mocek i Arkadiusz Szulc awansowali w Dentsu Aegis Network. Odchodzi Agata Szeliga

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Kumam wiele rzeczy ale ten bełkot korporacyjny jest nie do zniesienia, stanowiska, dzialy etc.
odpowiedź
User
Bbb
Kumam wiele rzeczy ale ten bełkot korporacyjny jest nie do zniesienia, stanowiska, dzialy etc.

.. i tak co 3-4 miesiące.
odpowiedź