Kto kupi “Przekrój”? Rozmowy się przedłużają
Wczoraj wbrew pierwotnym zapowiedziom, nie ujawniono nowego wydawcy “Przekroju”. Powodem są przedłużające się rozmowy w sprawie sprzedaży tytułu przez Gremi Media.
W będącym w sprzedaży od 30 września br. ostatnim numerze “Przekroju” - wydanym przez Gremi Media - podano, że “informacja od nowego wydawcy na temat przyszłości tytułu pojawi się w czwartek 3 października na stronie przekroj.pl oraz na facebookowym fanpage’u tygodnika". Wczoraj jednak nie podano tam żadnych wiadomości na temat nowego właściciela pisma.
- Cały czas finalizowane są rozmowy z nowym wydawcą - mówi Wirtualnemedia.pl Eryk Kłopotowski, rzecznik prasowy Grupy Gremi. Spółka konsekwentnie nie ujawnia, z kim prowadzi negocjacje na temat sprzedaży tytułu.
>>> „Wynosimy się” - Raczkowski na okładce ostatniego „Przekroju”
Przypomnijmy, że pod koniec sierpnia br., tuż po ogłoszeniu restrukturyzacji, Gremi Media zdecydowała, że przekaże prawa do tytułu Fundacji „Przekrój”, w którą z ramienia firmy tworzył Jarosław Knap. Jednak w połowie września br. spółka zmieniła zdanie i podjęto decyzję, że fundacja nie powstanie, a tytuł zostanie sprzedany. Dotychczasowa redakcja “Przekroju”, kierowana przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa, z końcem września br. zakończyła pracę.
Warto dodać, że na początku września Wydawnictwo „Przekrój” zostało przekazane Gremi Media przez inną spółkę Grupy Gremi, a jego wycenę określono na 3,2 mln zł.
Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Przekroju” wynosiła 17 302 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Kto kupi “Przekrój”? Rozmowy się przedłużają
Moze Parkiet cos o tym napisze?????????????????