Kto słucha radiowej Dwójki?
Dwójka jest najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową przez mężczyzn, osoby w wieku od 40 do 59 lat oraz z wykształceniem wyższym - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w II kwartale 2013 roku Dwójki słuchało 61,0 proc. mężczyzn oraz 39,0 proc. kobiet.
Analizowaną stację najchętniej słuchają osoby w wieku od 40 do 59 lat, którzy stanowią 41,9 proc. jej wszystkich słuchaczy. Antena ta jest też chętnie słuchana przez osoby w wieku od 60 do 75 lat (39,3 proc.).
Większość słuchaczy Dwójki ma wykształcenie wyższe (42,1 proc.).
Profil słuchacza Dwójki | kwiecień 2013 : czerwiec 2013 | |
Płeć | mężczyźni | 61,0% |
kobiety | 39,0% | |
Kategoria wieku | 15-24 lata | 5,3% |
25-39 lat | 13,5% | |
40-59 lat | 41,9% | |
60-75 lat | 39,3% | |
Wykształcenie | podstawowe | 15,0% |
zasadnicze zawodowe | 19,9% | |
średnie | 23,1% | |
wyższe | 42,1% | |
Wirtualnemedia.pl | N=21 035 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego jest RMF FM (więcej na ten temat).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Kto słucha radiowej Dwójki?