Znamy przewodniczących kategorii konkursowych KTR 2024
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nazwiska przewodniczących poszczególnych kategorii w konkursie reklamowym KTR.
Przewodniczącym kategorii Communictaion został Marcin Sosiński, chief creative officer Poland & CEE w Dentsu Creative. Pracami w kategorii Creative strategy pokieruje Małgorzata Majcher, chief strategy & innovation officer w DDB Warszawa.
Dyrektor kreatywny studia Tofu Adam Chyliński, przewodniczy pracom w kategorii Design, w kategorii Technology – Alek Frydrych, creative innovation officer w 180heartbeats + Jung v. Matt. Na czele kategorii Entertainment stanął Łukasz Szczybelski, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency.
Kategorią Craft Audio Video kieruje Małgorzata Drozdowska, współzałożycielka OK Human. Przewodniczącą kategorii Ilustracja została Ada Zielińska, a kategorii Fotografia – Koka Skowrońska, creative partner w Wunderkamera. Maciej Twardowski, executive creative director w Ogilvy, przewodniczy kategorii For Good, przeznaczonej dla kampanii, w których kreatywność przełożyła się na pozytywny wpływ na otoczenie.
Konkurs KTR nagradza wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Gala odbędzie się 9 września w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Znamy przewodniczących kategorii konkursowych KTR 2024