„Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja
14. sezon „Kuchennych rewolucji” gromadził 2,16 mln widzów. Program Magdy Gessler zwiększył swoje udziały w rynku telewizyjnym, dając TVN drugie miejsce w 4+ i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 22,75 mln zł.
14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 8 grudnia br. Program w TVN śledziło średnio 2,16 mln osób. Przełożyło się to na 15,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu Magdy Gessler z 24 listopada br., który obejrzało średnio 2,58 mln osób. Drugie miejsce zajął finał programu, wyjątkowo pokazany o 20.55 (2,43 mln oglądających).
Wszyscy 4+ | ||||
TOP 3 | Start | Koniec | AMR | SHR % |
24-11-2016 | 21:30:57 | 22:29:09 | 2 583 834 | 18,96% |
08-12-2016 | 20:55:49 | 21:49:32 | 2 432 022 | 16,06% |
06-10-2016 | 21:31:14 | 22:29:39 | 2 390 781 | 17,33% |
Emitowana w analogicznym okresie ub.r. dwunasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 50 tys. widzów więcej, choć program miał wtedy niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,21 mln osób, co dało stacji 14,35 proc. udziału w 4+ i 19,69 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był gł. o 20.50.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 18,47 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne; 11,48 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oraz filmy; 3,90 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już zdecydowanym liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 TVP1 miała minimalnie wyższy wynik od Polsatu.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 2 517 852 | 18,47% | 564 632 | 9,95% | 1 081 400 | 12,83% |
TVN - Kuchenne rewolucje 14 | 2 158 692 | 15,83% | 1 206 364 | 21,26% | 1 644 745 | 19,51% |
Polsat | 1 565 325 | 11,48% | 703 495 | 12,40% | 1 055 797 | 12,52% |
TVP2 | 531 636 | 3,90% | 259 649 | 4,58% | 374 998 | 4,45% |
Wpływy reklamowe z 14. sezonu programu wyniosły 22,75 mln zł. Dla porównania, 12. seria z reklam przyniosła 23,62 mln zł (obie edycje liczyły po 15 odcinków; dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejna edycja programu „Kuchenne rewolucje” zostanie pokazana w wiosennej ramówce.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 10,86 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja
wysłałem jakiś czas temu zapytanie tej treści do Playera - odpisali mi, że nie mają praw autorskich do starszych odcinków