„Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,79 mln widzów, o 270 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 1 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,79 mln osób. Przełożyło się to na 13,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 14. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,01 mln osób.
Odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
01-09-2016 |
2 011 279 |
15,19% |
08-09-2016 |
1 766 666 |
14,11% |
15-09-2016 |
1 589 000 |
12,34% |
Średnio: |
1 788 860 |
13,89% |
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dwunastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 270 tys. widzów więcej, choć program miał niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,06 mln osób, co dało stacji odpowiednio 13,78 proc. i 18,61 proc. udziału. Wówczas program pokazywany był o 20.50.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,64 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Zdrady”; 11,70 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”” oraz filmy fabularne; 4,67 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest już zdecydowanym liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 |
2 271 467 |
17,64% |
512 709 |
9,44% |
TVN - Kuchenne rewolucje 14 |
1 788 860 |
13,89% |
1 058 479 |
19,48% |
Polsat |
1 507 337 |
11,70% |
621 568 |
11,44% |
TVP2 |
600 963 |
4,67% |
312 087 |
5,74% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49