Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji
Firma Mondelez nawiązała współpracę z gwiazdą muzyki pop Lady Gagą, w wyniku której na rynek trafiły ciasteczka Oreo inspirowane nową płytą piosenkarki "Chromatica".
Ciasteczka o smaku waniliowym są jasnoróżowe z zielonym kremowym nadzieniem i mają różne tłoczenia inspirowane albumem.
Będą dostępne w paczkach po sześć ciastek w sklepach wielobranżowych od stycznia 2021 roku. Fani mogą zapisać się do "Lady Gaga x Oreo Stan Club" w przyszłym miesiącu, aby otrzymać powiadomienie, kiedy limitowane paczki będą oficjalnie dostępne.
Oreo i Lady Gaga ogłosili uruchomienie „Sing It With Oreo” - kampanii, która zachęca fanów do wysyłania muzycznych wiadomości do bliskich, aby mieć szansę wygrania płyty Lady Gagi oraz biletów na koncerty, a także spotkania z gwiazdą.
Fani mogą tworzyć te wiadomości, nazwane „Oreograms” nagrywając prywatny komunikat na „Sing it Z Oreo” stronie . Wiadomość jest natychmiast przekształcana w piosenkę, którą można udostępniać znajomym i rodzinie w mediach społecznościowych.
„Niezależnie od tego, czy chodzi o okazywanie wsparcia, dzielenie się afirmacjami, życzeniami czy gratulacjami, chcemy inspirować życzliwość” - czytamy w komunikacie Ore.
Pierwsze ciasteczko Oreo powstało w Nowym Jorku w 1912 roku . Firma produkuje obecnie 40 miliardów ciastek rocznie.
Dołącz do dyskusji: Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji