Land Rover z pierwszą kampanią zrealizowaną w Polsce
Brytyjska marka motoryzacyjna Jaguar Land Rover promuje w swojej najnowszej kampanii model Evoque z rocznika 2018. Reklamę telewizyjną przygotowano po raz pierwszy w Polsce. Za działania odpowiadają agencje z Group One: Labcon, Media Ready i Value Media.
W kampanii Land Rover reklamuje luksusowego SUV-a Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot jest emitowany od 1 marca w telewizji, platformach VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach. Klip oddaje miejski charakter Range Rover Evoque oraz jego zrównoważenie między technologią i luksusem.
- Kobiety determinują ponad 80% globalnej konsumpcji, podejmując ważne decyzje zakupowe w swoim i często w imieniu całej rodziny. Doskonale wiedzą czego chcą i co spełnia ich potrzeby, dlatego też bardzo mocno zaznaczają swoją obecność w reklamie. Nasz spot kierujemy właśnie do nich, do nowoczesnych kobiet, które stawiają na doświadczanie życia i wybory w zgodzie ze sobą - mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Land Rover w Polsce.
Koncepcja najnowszej kampanii marki Land Rover została przygotowana lokalnie w Polsce. Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Labcon we współpracy z Media Ready. Produkcję spotów powierzono Media Ready. Film wyreżyserował Paweł Kucharczyk, który razem z Michałem Wrońskim odpowiadał za zdjęcia.
Za strategię i działania mediowe odpowiada Value Media.
Dołącz do dyskusji: Land Rover z pierwszą kampanią zrealizowaną w Polsce
Obrzydliwa reklama, jestem pewna, że jakiś facet tę drogą bzdurę zaakceptował. Oby była kosztowna także dla niego. Hejt murowany.