Lato w Polsacie tańsze o 17 proc., najdroższe filmy i seriale
W cenniku reklamowym Polsatu na lipiec najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach i serialach. Ogółem reklamy są średnio o 17 proc. tańsze niż rok wcześniej.
W lipcowej ofercie Polsatu najdroższe są reklamy przy komediach emitowanych w środy o 20:30 - kosztują od 25,6 do 27,2 tys. zł (wszystkie podane kwoty dotyczą spotów 30-sekundowych). Rok wcześniej za reklamę w tym paśmie trzeba było zapłacić maksymalnie 28,7 tys. zł. Tylko nieco tańsze są spoty przy poniedziałkowych „Mega Hitach” - ich najwyższe ceny to 27 tys. zł, czyli 8,3 tys. zł mniej niż w lipcu ub.r. Natomiast na reklamę przy filmach emitowanych w tym cyklu we wtorki trzeba wydać maksymalnie 26,4 tys. zł, a więc dokładnie tyle samo co przed rokiem.
>>> „Lipiec w TVN, najdrożej przy „Faktach”
Wśród seriali najdroższe dla marketerów są emitowane w niedziele o 21:00 „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, przy których reklamy kosztują od 24,3 do 26,3 tys. zł. W lipcu ub.r. serial był pokazywany w niedziele o 20:00, a ceny spotów przy nim wynosiły od 12,7 do 21,2 tys. zł. Z kolei za reklamę przy „Kościach” - nadawanych w niedziele zaraz po „CSI: Miami” trzeba zapłacić od 22,7 do 23,3 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej ceny takich spotów wynosiły od 20,2 do 31,6 tys. zł.
>> W wakacje reklamy w TVP tańsze o 20 proc.
Spot przed głównym wydaniem „Wydarzeń” kosztuje od 9,1 tys. zł (emisja w sobotę) do 16,8 tys. zł (emisja we wtorek). W lipcu ub.r. na reklamę w tym paśmie trzeba było wydać od 9,2 do 15,1 tys. zł. Natomiast spot przed serwisem sportowym kosztuje maksymalnie 16,2 tys. zł (2 tys. zł mniej niż przed rokiem), a przed prognozą pogody – 16 tys. zł (1,3 tys. zł mniej niż rok wcześniej).
Ogółem średnia cena reklamy w lipcowej ofercie Polsatu jest o 17 proc. niższa niż przed rokiem. Polsat udostępnił swój cennik na najbliższy miesiąc jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Lato w Polsacie tańsze o 17 proc., najdroższe filmy i seriale