Macron zamiast Nike sponsorem technicznym Lecha Poznań, piłkarze w nowych strojach
Włoska firma odzieżowa Macron została nowym sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań. Jednocześnie zaprezentowano nowy wzór strojów zawodników tej drużyny.
Poprzednio przez cztery lata sponsorem technicznym Lecha Poznań był koncern Nike, a wcześniej - Puma. Umowę z firmą Macron podpisano na pięć lat. Nie ujawniono wartości kontraktu.
- Jesteśmy firmą, która istnieje już ponad 40 lat, a od ponad dekady bardzo mocno koncentrujemy się na rozwijaniu swojej działalności na rynku światowym. Produkujemy odzież i sprzęt sportowy między innymi dla piłki nożnej, ręcznej, rugby, koszykówki, siatkówki czy biegania. Rok temu zostaliśmy oficjalnym partnerem UEFA dostarczającym sprzęt sportowy najmniejszym federacjom piłkarskim w Europie - opisuje Francesco Martinelli, przedstawiciel spółki Macron.
Lech Poznań do pierwszy klub piłkarskiej Ekstraklasy, z którym współpracuje firma.
- Dla nas to bardzo ważna informacja, że współpracujemy ze sprawdzonym partnerem. Macron w Polsce nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalną marką, ale jestem przekonany, że dzięki nam ulegnie to wyraźnej zmianie. Włosi współpracują z ponad 50 profesjonalnymi klubami, a pośród nich są takie jak Lazio, Deportivo czy Sporting. Dołączamy zatem do znakomitego grona i cieszymy się, że będziemy mogli zapewnić naszym drużynom i kibicom najwyższej jakości produkty - komentuje Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.
Jednocześnie zaprezentowano przygotowane przez Macron stroje drużyny na nowy sezon. Nie zmieniła się ich kolorystyka (komplet podstawowy to niebieskie koszulki i białe spodenki, a rezerwowy - białe koszulki i niebieskie spodenki), natomiast na froncie koszulek pojawił się nowy motyw graficzny.
Z przodu koszulek prezentowane jest logo firmy Aforti, która od roku jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań (umowę podpisano na trzy lata). Sponsorem głównym klubu jest Lech Pils, a sponsorami premium - STS, Amica, Fogo i Cashback World.
Z końcem czerwca sponsora tytularnego stracił stadion Lecha - po pięciu latach na dalszą współpracę nie zdecydowała się sieć telekomunikacyjna Inea.
Dołącz do dyskusji: Macron zamiast Nike sponsorem technicznym Lecha Poznań, piłkarze w nowych strojach