Lekarki walczące z COVID-19 - nowe oblicze piękna w kampanii Dove (wideo)
Unilever ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej „Real Beauty”. Pokazuje w niej zmęczone wielogodzinną pracą lekarki, które zajmują się ludźmi chorymi na koronawirusa. W ten sposób marka chce oddać hołd służbie zdrowia.
Szef marki Unilevera stwierdził, że „rozmowy na temat piękna, jakkolwiek istotne wydawały się kilka miesięcy temu, teraz wydają się powierzchowne”.
Dlatego marka Dove chce dać nowy wymiar reklamom z serii „Real Beauty” poprzez rozpoczętą właśnie w USA kampanię reklamową pod hasłem „Odwaga jest piękna”. Pokazano w niej twarze pracowników służby zdrowia zmęczone, ze śladami po noszeniu sprzętu ochronnego podczas kryzysu wywołanego koronawirusem.
Pomysł powstał w agencji Ogilvy w Kanadzie. Wykorzystane w kampanii grafiki to zdjęcia pracowników służby zdrowia na pierwszej linii walki z wirusem, wykonane przez włoskiego fotografa Alberto Giuliani.
Dołącz do dyskusji: Lekarki walczące z COVID-19 - nowe oblicze piękna w kampanii Dove (wideo)