„Leniwi do szpiku” promują dawców szpiku (wideo)
W serwisach społecznościowych rozpoczęła się kampania „Leniwi do szpiku” zachęcająca do wpisywania się do Bazy Potencjalnych Dawców Szpiku. Akcję na zlecenie poznańskiego Ośrodka Dawców Szpiku przygotowała agencja Just Health Club.
Kampania „Leniwi do szpiku” ma na celu przełamać stereotypy i tabu związane z dawstwem szpiku. Akcja w przewrotny, lekki sposób przekonuje, że jedynymi przeszkodami w zostaniu dawcą są nie tylko niewiedza i strach, lecz także głęboko tkwiące w nas lenistwo.
Głównym elementem kampanii jest dostępna na Facebooku gra „Leniwi Do Szpiku”. Każdy jej etap polega na pokonaniu jednego z mitów dotyczących dawstwa szpiku, a po finałowym zwycięstwie można przystąpić do Bazy Potencjalnych Dawców Szpiku.
Przy przygotowywaniu kampanii Just Health Club współpracowała z agencjami Online Idea i Face To Face oraz studiem Coverius. Wszystkie firmy pracują przy akcji na zasadach non profit.
Dołącz do dyskusji: „Leniwi do szpiku” promują dawców szpiku (wideo)