SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego

Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin rozpoczęła współpracę z Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały 2022 rok.

W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecne we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym tych dotyczących reprezentacji oraz w programach Hejt Park.

Zobacz także: Pyszne.pl partnerem Kanału Sportowego

- Leroy Merlin od dawna jest blisko sportu i niezwykłych emocji towarzyszących tym wydarzeniom. Partnerstwo z Kanałem Sportowym, to naturalny krok do tego aby być także z odbiorcami, którzy właśnie tam śledzą rozgrywki sportowe, komentarze, dyskusje - mówi Krzysztof Kordulewski, prezes zarządu Leroy Merlin Polska i dodaje: – Sportowego ducha czuć we wszystkich naszych sklepach a nasi pracownicy i klienci to w dużej części fani i kibice a często też aktywni sportowcy-amatorzy. Internet to dla nas naturalne środowisko prowadzenia biznesu, jeśli są osoby dla których jest to też naturalne miejsce do przeżywania sportowych emocji, to z przyjemnością będziemy im towarzyszyć na Kanale Sportowym.

– Jesteśmy zadowoleni, że kolejna uznana marka dostrzega korzyści i potencjał współpracy z Kanałem Sportowym. Kibice coraz częściej stawiają na konsumpcję treści sportowych w Internecie a tutaj Kanał Sportowy jest zdecydowanym liderem i wyznacza trendy. Cieszymy się, że wiele marek to dostrzega i wybiera nas jako partnera, który jest gwarantem dobrej i efektywnej współpracy – mówi prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.

Zobacz także: Kanał Sportowy z własną platformą streamingową w pierwszym kwartale

Współpraca Leroy Merlin z Kanałem Sportowym potrwa do końca roku. W ramach partnerstwa marka będzie stale obecna we flagowych formatach dotyczących piłkarskiej reprezentacji Polski i futbolu reprezentacyjnego. W planach jest wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom Kanału.

Kanał Sportowy działa od prawie dwóch lat. Jego główny, nomen omen, kanał na YouTubie subskrybuje ponad 700 tys. osób, a wszystkie filmy zanotowały już ponad 258 mln odtworzeń.

Jego założycielami są znani dziennikarze sportowi: Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Tomasz Smokowski i Mateusz Borek.

Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Co ma sport do budowlanki? Beda stadion budowac?
odpowiedź
User
jj
Marka dla Januszy i Andrzejow od wykonczeniowki. 100% pokrywa sie z targetem kanalu sportowego ktorego widownia jaka jest kazdy widzi po twitterze stanowskiego :D
odpowiedź
User
B3lz3bub
"wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom"...
odpowiedź