Leszek Chmielewski pomaga rozbitkom w spocie piwa Lech Ice Mojito (wideo)
Kolejnym wariantem piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) reklamowanym z udziałem Leszka Chmielewskiego jest Lech Ice Mojito. Kampanię przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, OTO Film, Televisor i Tailor Made PR.
W bieżącym sezonie letnim Leszek Chmielewski będzie bohaterem reklam nie tylko, tak jak w ostatnich dwóch latach, piwa Lech Premium, ale również Lech Free i Lech Ice Mojito. Reklamy Lecha Free pokazują, jak bohater wywołuje pozytywną rewolucję w egzotycznym kraju.
Z kolei w spocie Lecha Ice Mojito Leszek Chmielewski przychodzi z pomocą rozbitkom, którzy są uwięzieni na małej tropikalnej wyspie. - Spoty obu produktów, osadzają widza w różnorodnych egzotycznych sceneriach i zwracają uwagę na najważniejsze cechy każdego z wariantów: orzeźwienie Lechem Ice Mojito oraz wolność jaką daje bezalkoholowy Lech Free. Punktem wspólnym reklam oraz całej kampanii, tradycyjnie jest nie tylko Leszek, ale także humor - opisuje Mateusz Banach z Kompanii Piwowarskiej.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Działania reklamowe obejmują telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (m.in. social media), sklepy oraz eventy w całym kraju.
Kreacją kampanii i nadzorem nad realizacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotów - dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Leszek Chmielewski pomaga rozbitkom w spocie piwa Lech Ice Mojito (wideo)
stare byly lepsze