SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leżajsk Pełne z rozszerzoną rzeczywistością

Marka piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Do sprzedaży trafiła limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne, której rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej. Wspiera to regionalna kampania, którą przygotowały firmy Wilk Studio, Just, Twin .digital collective, Panowie Programiści, GoldenSubmarine, Starcom i Roots.

Aby zobaczyć co kryją historyczne etykiety, wymagany jest smartfon z dostępem do internetu. Na grafice każdej limitowanej butelki piwa Leżajsk Pełne ukryto specjalny znacznik, który dzięki stronie www.lezajsk.com/retro generuje wirtualny model z ciekawostką z czasów, gdy piwo z tą właśnie etykietą było dostępne na rynku. Etykiety można zeskanować telefonem także wprost z ekranu komputera, wchodząc na tę samą stronę internetową.

Na stronie wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality), która pozwala odkryć ważne momenty z historii regionu. Program nie wymaga pobrania dodatkowej aplikacji, działa na większości modeli smartfonów pracujących pod kontrolą systemu Android oraz iOS.

W kolekcji znalazły się 4 etykiety nawiązujące do historycznych opakowań Leżajska Pełnego z lat 70., 80. i 90. ubiegłego wieku. Pod etykietą z lat 70. ukryty jest symbol przypominający największy sukces w historii siatkarskiej drużyny Resovii Rzeszów - srebrny medal w Pucharze Europejskich Mistrzów Klubowych w 1973 r.

Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne dostępna jest w sklepach na terenie woj. podkarpackiego i lubelskiego. W ramach kampanii jubileuszowej marka zaplanowała komunikację m.in. na nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży oraz kampanię display, działania na Facebooku i PR.

Za przygotowanie opakowań odpowiada agencja Wilk Studio, kampanią OOH zajęła się agencja Just. Za pomysł kreatywny aktywacji i prace programistyczne silnika AR na dedykowanej stronie mobilnej odpowiada agencja Twin .digital collective oraz Panowie Programiści. Za działania digital, social media oraz identyfikację wizualną kampanii w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki Leżajsk prowadzi agencja Roots.

Dołącz do dyskusji: Leżajsk Pełne z rozszerzoną rzeczywistością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl