LG Ads wprowadzi spersonalizowaną platformę Smart TV
Firma reklamowa koncernu LG ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego systemu operacyjnego dla telewizorów Smart TV, o nazwie River OS. Jego główną funkcjonalnością ma być personalizacja.
System River OS "stworzono do ostatecznej personalizacji, bezproblemowej nawigacji między aplikacjami, urządzeniami i usługami oraz zaawansowanych funkcji TV sterowanych głosem, w przystępnych cenach" - opisuje LG.
W pierwszej kolejności telewizory River OS mają pojawić się w Indiach do końca tego roku, z planami ekspansji w Stanach Zjednoczonych i poza nimi od roku 2022.
Personalizacja w River OS
Główną cechą River OS jest personalizowanie i sugerowanie treści oraz ulepszone sterowanie głosem. W przypadku tej drugiej funkcji, system wykorzystuje przetwarzanie języka naturalnego do określenia, kto ogląda telewizję i zapewnia użytkownikowi najlepsze sugestie.
- W czasach, gdy streaming dominuje w oglądalności, wciąż zbyt trudno jest ludziom znaleźć, odkryć i cieszyć się programami, które chcą oglądać, w dosłownie tysiącach dostępnych źródeł treści. River OS rozwiązuje ten problem w zgrabny sposób i zapewnia nowe, w pełni sterowane głosem funkcje smart TV, które konsumenci uznają za innowacyjne i niezbędne - komentuje John Gee, chief business development officer w LG Ads.
Dołącz do dyskusji: LG Ads wprowadzi spersonalizowaną platformę Smart TV