„Liczą się efekty” - mBank reklamuje usługi dla firm (wideo)
Ruszyła pierwsza od kilku lat kampania reklamująca ofertę mBanku w zakresie bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Akcję przygotowały firmy VML Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
Bohaterem reklam jest właściciel firmy, który po pracy maluje obraz lepiej wyglądający po obróceniu o 180 stopni. - Informujemy potencjalnych klientów korporacyjnych, że mBank ma pełną ofertę produktów i usług dla MSP i korporacji, szeroką wiedzę i wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, a przede wszystkim zadowolonych klientów - opisuje przekaz kampanii Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej mBanku.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania jest prowadzona w telewizji (TVN24, TVN24 BiS, Polsat News, Polsat News 2), radiu (TOK FM i Trójka), internecie oraz prasie („Polityka”, „Puls Biznesu”, „Newsweek” i „Forbes”).
Kreacją reklam zajęła się agencja VML Poland, produkcją spotu telewizyjnego - dom produkcyjny Flota Filmowa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Liczą się efekty” - mBank reklamuje usługi dla firm (wideo)