Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska w nowej kampanii pod hasłem "Piekarnia w sercu Lidla" promuje odświeżony koncept piekarniczy. Jej autorem jest agencja GPD.
Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa Lidl Polska, promująca odświeżoną ofertę produktową marki.
Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na rebrandingu strefy wypieków Lidla, znanej wcześniej wszystkim konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.
Działania promujące odświeżony koncept, pod nazwą „Piekarnia w sercu Lidla”, prowadzone są zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i digitalowych, a także wspierany jest niestandardowymi formami komunikacji.
Szeroko zakrojone działania komunikacyjne zaplanowane zostały zarówno w kanałach online, jak również w mediach tradycyjnych.
Jednym z elementów kampanii jest spot reklamowy emitowany zarówno w telewizji, jak i w serwisach streamingowych.
Komunikacja będzie prowadzona także w social media marki. Odświeżony został również landing page marki oraz layout gazetek promocyjnych.
Ponadto kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi. Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z doświadczonym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków.
Za pomysł kreatywny i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja GPD.
Dołącz do dyskusji: Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)