SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl liderem wśród europejskich sieci handlowych na Facebooku (infografika)

Lidl jest obecnie największą europejską siecią sklepów na Facebooku, zarówno pod względem liczby fanów, jak i interakcji z użytkownikami społecznościowego portalu - wynika z danych Socialbakers.

Lidl ma na Facebooku ponad 10 milionów fanów i zdecydowanie wyprzedza takie sieci sklepów jak Carrefour (6,3 mln) i Tesco (4,4 mln). Na kolejnych miejscach są Decathlon, Media Markt, Aldi, Asda, Spar i Sainsbury's.

W okresie od 1 lipca 2013 r. do 28 lutego 2014 r. treści opublikowane przez niemiecką sieć miały także największą liczbę wyróżnień przyciskiem "Lubię to!", komentarzy oraz udostępnień - łącznie 4,4 miliona. Ponadto Lidl odpowiedział w tym czasie na największą liczbę pytań użytkowników - 13.670.

Dołącz do dyskusji: Lidl liderem wśród europejskich sieci handlowych na Facebooku (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl