Lidl liderem wśród europejskich sieci handlowych na Facebooku (infografika)
Lidl jest obecnie największą europejską siecią sklepów na Facebooku, zarówno pod względem liczby fanów, jak i interakcji z użytkownikami społecznościowego portalu - wynika z danych Socialbakers.
Lidl ma na Facebooku ponad 10 milionów fanów i zdecydowanie wyprzedza takie sieci sklepów jak Carrefour (6,3 mln) i Tesco (4,4 mln). Na kolejnych miejscach są Decathlon, Media Markt, Aldi, Asda, Spar i Sainsbury's.
W okresie od 1 lipca 2013 r. do 28 lutego 2014 r. treści opublikowane przez niemiecką sieć miały także największą liczbę wyróżnień przyciskiem "Lubię to!", komentarzy oraz udostępnień - łącznie 4,4 miliona. Ponadto Lidl odpowiedział w tym czasie na największą liczbę pytań użytkowników - 13.670.
Dołącz do dyskusji: Lidl liderem wśród europejskich sieci handlowych na Facebooku (infografika)