Lidl debiutuje na TikToku. Z twórczynią grającą pracowników Biedronki
Agencja Space Cat Industries wygrywa przetarg Lidl Polska na działania na TikToku i z influencerami.
Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji short video, wygrywa przetarg Lidl Polska.
Proces przetargowy rozpoczął się na początku 2024 roku, a jego rozwiązanie nastąpiło w czerwcu. W jego wyniku, Lidl Polska powierzył agencji Space Cat Industries stworzenie i prowadzenie nowego profilu marki na TikToku. Współpraca z agencją obejmuje strategię, kreację, produkcję treści, relacje z twórcami, moderację oraz zarządzanie mediami.
Strategia komunikacji Lidl Polska na TikToku uwzględnia kilka kluczowych obszarów dla marki. Jednym z nich jest Kuchnia Lidla, która będzie miała swoich stałych przedstawicieli na TikToku. W rolę kulinarnych gospodarzy wcielą się @coocharz oraz @wszamto.
W role pracowników sklepu wcielą się Marta Zgutczyńska (@zguta), która wcześniej na swoim prywatnym profilu odgrywała pracownika Biedronki. Drugim twórcą jest Miłosz Muzioł (@milosz_muziol), znany z charakterystycznego głosu, który wciela się w rolę ciotki.
Part 11
Dotychczas marka Lidl Polska nie prowadziła własnego profilu na TikToku, choć była obecna na platformie dzięki działaniom w ramach influencer marketingu.
W ramach kampanii launchującej pod nazwą „Tydzień Lidlowy na TikToku” marka przygotowała aktywację Lidl Hunt. Jej gospodarzem jest @latwogang, gwiazda polskiego TikToka i idol pokolenia Z. Łatwogang codziennie od 5 do 10 sierpnia ukrywa w jednym ze sklepów Lidl nagrodę w postaci karty podarunkowej o wartości 1000 złotych. Aby odgadnąć, gdzie znajduje się nagroda, należy w materiałach na profilu Lidl Polska na TikToku odnaleźć rebus, rozwiązać go, a następnie jako pierwszy pojawić się we wskazanym miejscu.
Finał kampanii launchującej zaplanowany jest na 10 sierpnia, kiedy Łatwogang osobiście wręczy nagrodę ostatniemu zwycięzcy.
Dołącz do dyskusji: Lidl debiutuje na TikToku. Z twórczynią grającą pracowników Biedronki